Hop til indhold

Vejsalt og sår..


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Nej hvor er det godt det virker!! Og i har jo fundet ud af hvad det er for noget, så det er jo godt. Genialt at have i førstehjælpskassen :D

 

Og tak for besøget det var hyggeligt, selvom jeg havde lidt for travlt til at være 100 % opmærksom :lol:

 

Men nu har jeg ferie :P Min chef, som er ved at udvikle sig til at være ret flink har givet mig fri lørdag, så jeg skal ikke på arbejde før fredag i næste uge. Så skal jeg kun arbjede fredag og lørdag og så har jeg fri en uge igen :D :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det godt det virker!! Og i har jo fundet ud af hvad det er for noget, så det er jo godt. Genialt at have i førstehjælpskassen :D

 

Og tak for besøget det var hyggeligt, selvom jeg havde lidt for travlt til at være 100 % opmærksom :lol:

 

Men nu har jeg ferie :P Min chef, som er ved at udvikle sig til at være ret flink har givet mig fri lørdag, så jeg skal ikke på arbejde før fredag i næste uge. Så skal jeg kun arbjede fredag og lørdag og så har jeg fri en uge igen :D :wink:

 

Jamen det var hyggeligt at se hvor du arbejder.. Og tak for hjælpen og rabatten ;)

Tyredilleren er halvt væk allerede.. Tror vi skal have indført diller-kvoter her i huset. 1 cm om dagen må være rigeligt :roll:

 

Skal I samles op i morgen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det godt det virker!! Og i har jo fundet ud af hvad det er for noget, så det er jo godt. Genialt at have i førstehjælpskassen :D

 

Og tak for besøget det var hyggeligt, selvom jeg havde lidt for travlt til at være 100 % opmærksom :lol:

 

Men nu har jeg ferie :P Min chef, som er ved at udvikle sig til at være ret flink har givet mig fri lørdag, så jeg skal ikke på arbejde før fredag i næste uge. Så skal jeg kun arbjede fredag og lørdag og så har jeg fri en uge igen :D :wink:

 

Jamen det var hyggeligt at se hvor du arbejder.. Og tak for hjælpen og rabatten ;)

Tyredilleren er halvt væk allerede.. Tror vi skal have indført diller-kvoter her i huset. 1 cm om dagen må være rigeligt :roll:

 

Skal I samles op i morgen?

 

Spis hun bare lidt diller, hun har jo mindst én til gode fra mig ;) Ja tak, vi vil meget gerne samles op i morgen :D Hvor skal vi være og hvornår?

Link til indlæg
Del på andre sites

Luckyluna:

Jamen det er mig fuldstændigt ligegyldigt.. Det er jo mig der har automobilen ;) Så sig du bare tid og sted, så er det hvide lyn der i en fart :lol:

 

Stjernetosse:

Kan gåtur og læsegruppe ikke forenes?

 

Hvis det hvide lyn så vil være så sød at samle os op i alleen fra halv et og frem. Vi går bare ned af alleen indtil vi bliver indhentet:)

 

Og hvad læsegruppe angår, så tager stjernetosse da bare bøgerne med, eller også øver hun fremlægning på os :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luckyluna:

Jamen det er mig fuldstændigt ligegyldigt.. Det er jo mig der har automobilen ;) Så sig du bare tid og sted, så er det hvide lyn der i en fart :lol:

 

Stjernetosse:

Kan gåtur og læsegruppe ikke forenes?

 

Vi har snakket om at tage en lille gåtur på et tidspunkt i løbet af dagen, for lige at komme lidt væk fra bøgerne, men jeg ved ikke om det bliver til noget. Og jeg har ikke Oscar med i så fald. Min veninde vil rigtig gerne have hund og er ved at overtale hendes kæreste til det, og så tror jeg bare ikke det er en god ide at tage helvedeshunden med ud til dem :D Ekaterina så selv hvor meget han kan rode, og hvor mange ulykker han kan lave på kort tid :P Tror hurtigt Oscar kunne få hendes kæreste på andre tanker :twisted:

 

Mht at tage bøgerne med og fremlægge for jer, det tror jeg, jeg vil være så sød at skåne jer for... Det er farmakologi jeg er ved at læse op, og selvom det på visse områder er ganske interessant, så er det også ret tørt...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Vi har snakket om at tage en lille gåtur på et tidspunkt i løbet af dagen, for lige at komme lidt væk fra bøgerne, men jeg ved ikke om det bliver til noget. Og jeg har ikke Oscar med i så fald. Min veninde vil rigtig gerne have hund og er ved at overtale hendes kæreste til det, og så tror jeg bare ikke det er en god ide at tage helvedeshunden med ud til dem :D Ekaterina så selv hvor meget han kan rode, og hvor mange ulykker han kan lave på kort tid :P Tror hurtigt Oscar kunne få hendes kæreste på andre tanker :twisted:

 

Mht at tage bøgerne med og fremlægge for jer, det tror jeg, jeg vil være så sød at skåne jer for... Det er farmakologi jeg er ved at læse op, og selvom det på visse områder er ganske interessant, så er det også ret tørt...

Søde Oscar lavede da ikke ulykker da han var her :lun:

 

Nå men I er i hvert fald velkomne til at komme forbi og gå sammen med os så :D

Så skal jeg nok få Stella til at finde det charmerende vuvuvuvuuu frem, det plejer der ikke være nogen der kan stå for :lol: eller noget..

Link til indlæg
Del på andre sites

^ Tjekkede lige i Oscar's førstehjælpskasse, og hvis det er sådan noget jeg tror, så hedder det selvklæbende elastisk bandage :)

 

1696-1692_h.jpg

 

Det der ligner mistænkeligt meget noget selvhæftende elastikbind man kan købe i hudfarvet i forskellige bredder på apoteket.

Jeg bruger det i perioder til mit ømme tommelfingerled.

Det er bestemt ikke vandtæt :?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Vi har snakket om at tage en lille gåtur på et tidspunkt i løbet af dagen, for lige at komme lidt væk fra bøgerne, men jeg ved ikke om det bliver til noget. Og jeg har ikke Oscar med i så fald. Min veninde vil rigtig gerne have hund og er ved at overtale hendes kæreste til det, og så tror jeg bare ikke det er en god ide at tage helvedeshunden med ud til dem :D Ekaterina så selv hvor meget han kan rode, og hvor mange ulykker han kan lave på kort tid :P Tror hurtigt Oscar kunne få hendes kæreste på andre tanker :twisted:

 

Mht at tage bøgerne med og fremlægge for jer, det tror jeg, jeg vil være så sød at skåne jer for... Det er farmakologi jeg er ved at læse op, og selvom det på visse områder er ganske interessant, så er det også ret tørt...

Søde Oscar lavede da ikke ulykker da han var her :lun:

 

Nå men I er i hvert fald velkomne til at komme forbi og gå sammen med os så :D

Så skal jeg nok få Stella til at finde det charmerende vuvuvuvuuu frem, det plejer der ikke være nogen der kan stå for :lol: eller noget..

 

Vi nåede slet ikke at gå tur. De opgaver tog bare for lang tid...

 

Okay han lavede måske ikke de vilde ulykker, andet end at tømme Stella's legetøjskasse, myrde det lyserøde pivdyr, gå i din taske et par gange, åbne skabet et par gange og hive godbidsposer op af jakkelommer :lol: Ej han var ganske sød, det er han for det meste. Bare ikke lige når jeg sætter mig til rette og skal have læst en artikel eller lavet nogle opgaver. Så skal der sørme ske en helt masse. Hvilket resulterer i flere par sko oppe i sofaen, kuglepenne/overstregningstusser og deslige der på mystisk vis forsvinder fra bordet over i sofaen eller ned på hans dyne. Bedst af alt er dog når han kan rende med nogle af mine papirer... Så hygger vi os :lol:

 

Han er nu dejlig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...