Hop til indhold

Fælles Ignorér Forstyrrelser- og Indkaldstræning?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bassil har nu også droppet det store æderi.. det var kun den første dag, han gik helt amok :banan:

 

Men stadig dårlig mave her :megaked: har sovet på sofaen i nat, så han kunne vække mig.. 2 ture - kl. 3.50 og 5.10 - blev det til.. så mor her arbejder hjemme idag, så vi ikke igen kommer hjem til et 'nylakeret' gulv :genert:

 

Det har dog hjulpet lidt at give ham A38, men stadig kan han bare stå og trykke og trykke.. og der sker meget lidt.. :shock:

 

Er kommet til at tænke på at han jo nok har slugt det skide ben til sidst.. er så nu bange for at det sidder fast et eller andet sted :shock: - men han er glad nok, leger og tosser rundt udenfor.. så han er jo ikke som sådan påvirket.. spiser og drikker også fint nok :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassil har nu også droppet det store æderi.. det var kun den første dag, han gik helt amok :banan:

 

Men stadig dårlig mave her :megaked: har sovet på sofaen i nat, så han kunne vække mig.. 2 ture - kl. 3.50 og 5.10 - blev det til.. så mor her arbejder hjemme idag, så vi ikke igen kommer hjem til et 'nylakeret' gulv :genert:

 

Det har dog hjulpet lidt at give ham A38, men stadig kan han bare stå og trykke og trykke.. og der sker meget lidt.. :shock:

 

Er kommet til at tænke på at han jo nok har slugt det skide ben til sidst.. er så nu bange for at det sidder fast et eller andet sted :shock: - men han er glad nok, leger og tosser rundt udenfor.. så han er jo ikke som sådan påvirket.. spiser og drikker også fint nok :confused:

 

Pyh, ved ikke om sådan nogle ben kan være farlige :???: Møffe slugte en grisehale, da han var lille, men det er jo ikke specielt hårdt eller noget :???:

 

Håber virkelig på snarlig bedring til Bassil :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: så er der næsten normal mave igen... jeg ved godt at nogen siger at A38 ikke må gives til hunde... men her har det altså bare hjulpet i løbet af ½-1 døgn de to gange der har været mylder-bæ :klap:..

 

og i nat har jeg sovet i min egen seng :5up:

 

Hvor dejligt! :klap:

 

Men Bassil er sikkert ikke helt tilfreds - nu var det jo lige så hyggeligt, når mor sov hos én :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...