Hop til indhold

HJÆLP til månedens hund DECEMBER


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nå, men eftersom det var dig der lokkede, så er det dig der må stå til ansvar for resultatet :mrgreen: Jeg bytter ud i tråden... :slem:

 

Javel ja, jamen så må jeg da i gang med at oprette en masse nye profiler så jeg er sikker på at Noomi vinder konkurrencen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Joe, men man kan ikke leve op til total nuttethed.

 

Forøvrigt hænger dig og noomi stadig på opslagstavlen :blink:

 

Og hvordan med i år?:engel::engel::engel::engel:

 

Han ER da totalt nuttet på dit billede!! :lun::hjerte:

 

Jeg ved faktisk ikke med i år, jeg har ikke fået taget nogle nye endnu :oops: Men jeg har tænkt på det... :engel: Skal jeg kigge efter et fra Aslan?? :blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ER da totalt nuttet på dit billede!! :lun::hjerte:

 

Jeg ved faktisk ikke med i år, jeg har ikke fået taget nogle nye endnu :oops: Men jeg har tænkt på det... :engel: Skal jeg kigge efter et fra Aslan?? :blink::engel:

 

 

 

Så langt er vi heller ikke kommet :oops::engel:

 

Men det skal da ikke blive udelukket med det samme :mrgreen:

 

må lige få tjekket priser på nettet og se om jeg kan få lavet sådan nogle smarte nogen som jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lidt i tvivl om hvilket et jeg skal bruge. På det ene er hun totalt kær :lun: men det andet er sjovere :mrgreen: Jeg må indrømme at jeg jævnligt undres over at hun kan gå fra at være noget af det yndigste til noget af det grimmeste på sådan cirka 3 splitsekunder :lol: :klap: Hvad synes I, hvilket et skal bruges? :-D

 

Ingen af dem - jeg synes, at du skal vælge det billede, jeg stadig har hængende på mit køleskab, nemlig julekortet fra sidste år. :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad med dig selv i øvrigt hva'?? :slem: Samson vil være en kær nisse :lun: Og jeg er sikker på at du også kan snuppe et enkelt hvor han ser flabet ud :mrgreen:

 

Jeg venter lige på at Anders får et kamera i julegave...:blink: Han glemte vores gamle i Portugal:damn:, så pt. har vi faktisk ikke noget (rigtig god undskyldning, i know).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg venter lige på at Anders får et kamera i julegave...:blink: Han glemte vores gamle i Portugal:damn:, så pt. har vi faktisk ikke noget (rigtig god undskyldning, i know).

 

 

Ihh altså :evil: Hvad så med om vi tog i Bernstorffparken en dag med nissehue og kamera? :engel::klap:

 

Jeg har givet op overfor at tage julebilleder af Noomi mens jeg er alene om det. Hun er ikke voldsomt samarbejdsvillig... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså :evil: Hvad så med om vi tog i Bernstorffparken en dag med nissehue og kamera? :engel::klap:

 

Jeg har givet op overfor at tage julebilleder af Noomi mens jeg er alene om det. Hun er ikke voldsomt samarbejdsvillig... :mrgreen:

 

Det er da en aftale, hundene skal jo luftes:mrgreen: Men det skal altså nok være en morgentur så, for eftermiddag vil jeg gerne holde fri til speciale (dvs. i teorien, pt. sidder jeg jo og skriver her:oops:) og det bliver jo allerede mørkt kl. 16.

 

Hvad med fredag morgen? Jeg har først undervisning kl. 13.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da en aftale, hundene skal jo luftes:mrgreen: Men det skal altså nok være en morgentur så, for eftermiddag vil jeg gerne holde fri til speciale (dvs. i teorien, pt. sidder jeg jo og skriver her:oops:) og det bliver jo allerede mørkt kl. 16.

 

Hvad med fredag morgen? Jeg har først undervisning kl. 13.

 

Øhh, når du siger "morgen" hvad tid er det så?? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...