Hop til indhold

HJÆLP til månedens hund DECEMBER


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det her Vinhou ... jeg har tilladt mig at forsøge en hurtigredigering ...

 

 

Og hvis du så lavede en langsom redigering, kunne du måske få hendes rigtige farve ind OG propil ind :banan:

 

Ja, jeg har stor tiltro til dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL ... mine hunde vil bare slet ikke samarbejde, enten ser de ud som om jeg lige har banket dem og ellers er der lyse øjne og en masse "fejl-foto"

Vil I ikke godt tage et kik i mit album "Juletøzer på slap line " og se om noget kan bruges ??

 

lusen-albums-juletozer-pa-slap-line-picture11497-sa-saetter-jeg-altsa-selv-en-stopper-dette-jule-foto-fis-haloj.jpg

 

Her har Suzi ihvertfald fået nok af nissehuer og tåbelige foto :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL ... mine hunde vil bare slet ikke samarbejde, enten ser de ud som om jeg lige har banket dem og ellers er der lyse øjne og en masse "fejl-foto"

Vil I ikke godt tage et kik i mit album "Juletøzer på slap line " og se om noget kan bruges ??

 

lusen-albums-juletozer-pa-slap-line-picture11497-sa-saetter-jeg-altsa-selv-en-stopper-dette-jule-foto-fis-haloj.jpg

 

Her har Suzi ihvertfald fået nok af nissehuer og tåbelige foto :stupid:

 

:lun: Din helt egen personlige anti-jule vovse!! :klap: Hun er kær, kan vi ikke lave en anti-juletråd med dette billede og det af Noomi som evil golden-rensdyr?! De er da mega underholdende! :mrgreen::lun:

 

 

Ps. synes der er flere gode jule-billeder i dit album, de er alle meget søde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Din helt egen personlige anti-jule vovse!! :klap: Hun er kær, kan vi ikke lave en anti-juletråd med dette billede og det af Noomi som evil golden-rensdyr?! De er da mega underholdende! :mrgreen::lun:

 

 

Ps. synes der er flere gode jule-billeder i dit album, de er alle meget søde :lun:

 

Taaark... :oops: tror også vi ville slå bedre igennem med anti-jule hunde :5up:

 

Det er da stadig et julebilled, der e rjo en nissehue på :blink:

 

HO HO HO.. i sidste månede var der våd måz, håndvask og håndklæde på fotoet men der kom det heller ik med !! Måneden inden glemte admin mit foto, sååå jow jow .. vi må jo gøre det grundiger næste gang vi være med !:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...