Hop til indhold

Månedens udfordring - December


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Nuui hvor ér han sød!

 

Mange tak ^^ han syntes da i hvertfald selv at han er den sødeste og største hund i verden :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så er vi næsten ved at have lært det :banan:

 

Jeg skal bare lige huske kun at belønne for de rigtige lyde, og ikke alle dem jeg bare syntes er så søde :oops:

 

Luna lærer at gø.wmv from Lonny on Motionbox

 

Hvor er i gode :lol: :5up:

 

 

Den er altså svær syntes jeg. At hviske bliver det ikke til, men vi forsøger "lille vuf", men når han er ivrig bliver det et lille lyst et og når han er træt bliver det et lille mørkt et. Nogle gange tror han det er nok med lidt brummen og nogle gange tror han det er nok at puste kinderne op og så puste luften hårdt ud af næsen og andre gange igen forsøger han sig med halse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i gode :lol: :5up:

 

 

Den er altså svær syntes jeg. At hviske bliver det ikke til, men vi forsøger "lille vuf", men når han er ivrig bliver det et lille lyst et og når han er træt bliver det et lille mørkt et. Nogle gange tror han det er nok med lidt brummen og nogle gange tror han det er nok at puste kinderne op og så puste luften hårdt ud af næsen og andre gange igen forsøger han sig med halse :lol:

 

Det lyder præcist som Luna :lol:

 

Jeg tror egentlig bare at hun syntes at det er sjovt at opdage alle de lyde hun kan sige, så hun skifter også lidt imellem dem, alt imens at halen går på liv og løs. Og jeg kan ikke lade være med at belønne hende for alle tingene, fordi jeg syntes hun er så kær når hun gør det, så jeg gør det jo heller ikke lettere for hende at lære hvad det er hun skal :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder præcist som Luna :lol:

 

Jeg tror egentlig bare at hun syntes at det er sjovt at opdage alle de lyde hun kan sige, så hun skifter også lidt imellem dem, alt imens at halen går på liv og løs. Og jeg kan ikke lade være med at belønne hende for alle tingene, fordi jeg syntes hun er så kær når hun gør det, så jeg gør det jo heller ikke lettere for hende at lære hvad det er hun skal :lol:

 

Hehe sådan er det vist også med Dumle :lol: I starten belønnede jeg ham også for at brumme og tænkte "wuu! Sejt! Så kan jeg også lære ham at knurre på komando", men tænkte det hellere må vente, så er dog gået over til kun at belønne ham for lille lyst og lille mørkt vuf, men nogle gange er det altså svært at høre forskel på lille mørkt vuf og hårdt pusten ud af næsen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan nu se at vi har begået en mindre fejl i træningen...

 

Vi har nemlig været så dumme at vi et par gange har trænet med resterne af aftensmaden lige efter vi var færdige med at spise, det har nu resulteret i at Luna sidder og gør af os imens vi spiser, for hun "plejer" jo at blive belønnet når hun gør :damn: :damn: :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan nu se at vi har begået en mindre fejl i træningen...

 

Vi har nemlig været så dumme at vi et par gange har trænet med resterne af aftensmaden lige efter vi var færdige med at spise, det har nu resulteret i at Luna sidder og gør af os imens vi spiser, for hun "plejer" jo at blive belønnet når hun gør :damn: :damn: :damn:

 

Haha :lol: :lol: :lol: Åhh hunde er fantastiske :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...