Hop til indhold

Løbetid

Gæst Jennifer
 Share

Recommended Posts

Gæst Jennifer

Jeg har lige et par spørgsmål omkring løbetid nu da er Chelsea min første tæve, så jeg er lidt tabt :)

- Lugter jeres tæve anderledes når de er i løbetid?

Chelsea har altid haft en meget neutral lugt, men jeg synes hun lugter anderledes, omend en smule sødt bagtil. Ikke fordi jeg går og lugter til hende, men det svært at undgå når rumpen bliver smidt op i ens hovede konstant :lol:

- Jer med langhårs hunde, hvordan ser I om de hæver bagi?

Jeg har virkelig svært ved at skulle se om hun hæver da hendes pels skygger rigtig meget :-D

Hun er forresten 6 måneder og synes til at være en del frustreret og snuser rigtig meget til hendes rumpe..så jeg er skam lidt nysgerrig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Hej Jennifer.

Nu er Laika også min første tæve og hun har kun været igennem sin første løbetid (Den anden er lige om hjørnet :rolleyes:), så jeg har ikke de store erfaringer.

Jeg oplevede ikke at Laika lugtede sødligt i hendes løbetid, men kunne sagtens forestille mig at nogle tæver lugter lidt anderledes :vedikke:

Laika er en samojede, så hun har masser af pels der skygger. Vi fik hende til at lægge sig og rulle halvt om på ryggen, og så nussede vi hendes mave mens vi studerede hende (meget må man finde sig i som hund :blink:). Vi overvejde meget om hun nu var hævet - men da hun så hævede var vi ikke i tvivl - sikke en bavianrumpe de pludselig får :shock:

Husk at rose hende når hun vasker sig - det giver lidt mindre blod på gulvet under løbetiden, hvis hun er god til at holde sig ren :5up:

Der kommer nok nogen på banen med meget mere erfaring end mig :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites