Hop til indhold

Hundegitre, hvor?


Drentsche
 Share

Recommended Posts

Hej nu har jeg søgt nettet igennem, og kan ikke finde hundegitre der er 105 cm høje og 115 cm brede ( incl. forlænger ).

De må gerne kunne bestilles i Tyskland eller England.

Jeg kan finde dem der er 105 cm høje, men ikke så de kan blive 115 cm brede.

Jeg har kigget på pet gate, men der er ingen i Danmark, der sælger forlængere, der er lange nok.

Er der nogen af jer, der evt. har nogle andre mærker, som I synes er gode. Det skal ikke være træ.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til en åbning på 115 cm, imellem en væg og vores åbne køkken, som gerne skulle kunne åbnes ligesom børnegitre.

Når jeg klikker træner indendørs, vil jeg gerne kunne adskille, så der ikke står 5 hunde, og venter på godbidder. :blink: Jeg kunne jo selvfølgelig øve synkron, det ville da være lidt blæret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt dette via loppetjansen.dk, men tror egentlig det er det samme?

 

Info:

Der medfølger 1 gratis forlænger, hvilket gør at man kan montere gitteret i åbninger, der måler fra 73cm og op til 86cm. Man kan derudover købe ekstra forlængere, som gør at gitteret kan monteret i åbninger helt op til 120cm.

 

Kan man ikke købe de ekstra forlængere online også? - Det lyder da mystisk.. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har overvejet at hæve mit gitter, så der bliver luft under i stedet.

 

Bassil kravler over - så nu skal jeg bare finde en gylden middelhøjde - hvor han ikke kan komme over og ikke kan kravle under.. :stupid:

 

Til dette vil jeg bare sige at vi har fundet en super god løsning mht. når hunden Springer/kravler over... Vi har nemlig også et gitter, og en dag havde Caia da lige taget sig en tur hen over, rendt rundt, og hoppet tilbage inden mor her kom hjem... Den går jo ikke.. Hehe

Så vi har gjort det at Kæresten har sat en form for beslag op, ( Tror faktisk de er til at holde kabler eller noget i den dur) på dør karmen, og så har vi to træstolper til at sætte igennem de her holdere... Det er super nemt at sætte i de der holdere, og nu bliver Caia pænt inden for...

Det er svært at forklare...

 

Jeg har også hørt at man kan bruge de der bruse stænger, som man kan sætte i spænd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
God ide med de brusestænger - de er jo lige til at drøne ind og ud igen - sådan en må vi hellere sætte under/over.. tak.. :klap:

 

Præcis - Vi var selv på udkig efter sådan 2 stk. men vi kunne ikke finde nogen der passede vores dør... De var alle for store, men krydser fingre for at i er heldige:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hmm.. kan man ikke bare save af - i den ende hvor fjederdimsen ikke sidder?

 

Eller nowet?

 

hmm - Tjo det kan man måske godt... Vi fandt bare på det andet, så har ikke rigtig tænkt over hvilke løsninger der evt. er på det... Spørgsmålet er bare om de så vil sidde godt i spænd med dørkarmen? Vovsen skal jo helst ikke kunne rykke på den:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vi har gjort det at Kæresten har sat en form for beslag op, ( Tror faktisk de er til at holde kabler eller noget i den dur) på dør karmen, og så har vi to træstolper til at sætte igennem de her holdere... Det er super nemt at sætte i de der holdere, og nu bliver Caia pænt inden for...

Det er svært at forklare...

 

Chili Con Caia - kunne du tage et billede af menageriet? - evt. close-up af beslaget? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har googlet og googlet og kan ikke finde nogle der er som du gerne vil have det. Typisk er det en låge og så skal der forlængere på så selve åbningen stadig er 60-70cm

 

Men jeg tænker lidt om løsningen ikke er at lave en låge selv? De kan da laves i metal eller træ og males som man gerne vil have det. Derved kan du få en der har den perfekte højde og bredde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...