Gæst Camilla Sjelhøj Skrevet Marts 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2008 hej jeg er en kvinde på 22, bor sammen med min forlovede og sammen har vi en dansk/svensk gårdhund på snart 2 år, vi har haft i 1 år. og har nu fået ham kastreret. jeg har altid haft hund da jeg boede hjemme. da vi havde flest havde vi 6 hunde på en gang. det var 2 dværg schnauzere 2 riisen schnauzere 2 kleine münsterlændere så min erfaring med hunde syntes jeg selv er ok. vi bor i lejlighed i valby, men har skrevet os op til rækkehuse i forskellige byer og har i den sammenhæng også skrevet os op til en hund mere, denne gang er det så en Welsh Corgi Cardigan. som vi forhåbenligt kan få i 2009. det var lidt om mig selv kan være der kommer mere med tiden :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2008 Hej Og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2008 Velkommen, håber du bliver glad for at være her på debatten. Hvor er det dejligt at "se" en der også er vokset op med Schnauzere :wink: Den første hund i mit barndomshjem var en Riesensch./Pudel og senere havde vi en Mellemsch. som hed Nina, og da den døde fik vi en ny Mellemsch. der hed Trunte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts