Hop til indhold

Så blev I en mere :)


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Hej med Jer alle :)

 

Selvom jeg allerede har lavet en enkelt tråd er det vel ikke for sent at præsentere sig :oops:

 

Min kæreste og jeg fik vores dejlige lille hvalp i lørdags, og hun er snart 10 uger.

 

Lille Nike (Ni-ke) er en dejlig blanding af collie/border collie samt ruhåret hønsehund/labrador. (jeg skal nok snart sætte lidt billeder ind :slem:)

 

Vi er førstegangs-hundeejere så vi kommer nok flittigt til at bruge forummet med gode råd osv :banan:

 

Hun virker til at være super lærenem, og ville utroligt gerne kunne være stolt og sige at hun næsten ikke gør det indenfor - men inden jeg fik skrevet det lå der pludselig en kæmpe sø midt på gulvet :stupid:

Nå, men hun ved ihvertfald at det er udenfor at det udløser godbidder.

 

Vi bor på Frederiksberg og glæder os meget til at komme hen i Grøndalsparken hvor vi kan slippe hende lidt løs og øve indkald :vuf:

 

Men vi glæder os meget til at benytte dette forum - folk virker så rare og fornuftige herinde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til!! :klap:

 

Og nej hvor er hun yndig! :hjerte:

 

Går I i Søndermarken?

Hvis du støder på en pige/kvinde på 3-hjulet minicrosser med en lille hvid hund i Søndermarken, så kom endelig hen og sige hej :-D

 

 

Det vil jeg da gøre :) Nu kan du ihvertfald kende Nike ;P

 

Vi skal både i søndermarken og grøndalsparken samt Frederiksberg Have, men det skal lige arrangeres, for hendes små hvalpeben kan slet ikk klare den tur endnu :vedikke:

 

Vi bor 5min. fra Frederiksberg Centeret. Hvis det siger dig noget ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg da gøre :) Nu kan du ihvertfald kende Nike ;P

 

Vi skal både i søndermarken og grøndalsparken samt Frederiksberg Have, men det skal lige arrangeres, for hendes små hvalpeben kan slet ikk klare den tur endnu :vedikke:

 

Vi bor 5min. fra Frederiksberg Centeret. Hvis det siger dig noget ?

 

Bor også 5-10 min fra Frb centret :-D

Når Nike blir lidt ældre, så hun kan klare turen hen til Søndermarken, så kan du tro hun blir glad for at lege der :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Chili Con Caia
Hej med Jer alle :)

 

Selvom jeg allerede har lavet en enkelt tråd er det vel ikke for sent at præsentere sig :oops:

 

Min kæreste og jeg fik vores dejlige lille hvalp i lørdags, og hun er snart 10 uger.

 

Lille Nike (Ni-ke) er en dejlig blanding af collie/border collie samt ruhåret hønsehund/labrador. (jeg skal nok snart sætte lidt billeder ind :slem:)

 

Vi er førstegangs-hundeejere så vi kommer nok flittigt til at bruge forummet med gode råd osv :banan:

 

Hun virker til at være super lærenem, og ville utroligt gerne kunne være stolt og sige at hun næsten ikke gør det indenfor - men inden jeg fik skrevet det lå der pludselig en kæmpe sø midt på gulvet :stupid:

Nå, men hun ved ihvertfald at det er udenfor at det udløser godbidder.

 

Vi bor på Frederiksberg og glæder os meget til at komme hen i Grøndalsparken hvor vi kan slippe hende lidt løs og øve indkald :vuf:

 

Men vi glæder os meget til at benytte dette forum - folk virker så rare og fornuftige herinde :lun:

 

Når hun bliver lidt større vil Caia meget gerne lege med hende:-)

Hun er en Aussie, med fuld powger. Vi bor nemlig ikke så langt fra Grøndalsparken igen, og nu er jeg så heldig at ha fået mig en trailer til vovserne, så jeg ville sagtens kunne cykle der over for at mødes til noget hundeleg. Bare et forslag i hvert fald:-)

 

Hun ser virkelig skøn ud:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når hun bliver lidt større vil Caia meget gerne lege med hende:-)

Hun er en Aussie, med fuld powger. Vi bor nemlig ikke så langt fra Grøndalsparken igen, og nu er jeg så heldig at ha fået mig en trailer til vovserne, så jeg ville sagtens kunne cykle der over for at mødes til noget hundeleg. Bare et forslag i hvert fald:-)

 

Hun ser virkelig skøn ud:5up:

 

Tak :)

 

Jo, det vil jeg bestemt ikke afvise - kunne være skønt med nogle legekammerater til hende :) (underboens 4-årige gravhund kan godt være en skrap tante engang imellem:shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...