Hop til indhold

Juletræf i Viborg


Adele
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ikke noget bestemt sted, men bor du ikke derude i nærheden af et sted hvor man må have hundene løse???

 

Altså. Man må have dem løs oppe i hundeskoven, på inderøen. Jeg har en lille times gang dérop. Mine forældre er nok hjemme så de kan hente mig, hvis det er, så det er en mulighed deroppe.

 

Ellers er der jo også ruinmarken, ved siden af hvor jeg bor. Der er ikke indhegnet deroppe, og der står ikke at man må have hundene løs. Jeg gør det nu alligevel, for der er aldrig nogle mennesker deroppe. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså. Man må have dem løs oppe i hundeskoven, på inderøen. Jeg har en lille times gang dérop. Mine forældre er nok hjemme så de kan hente mig, hvis det er, så det er en mulighed deroppe.

 

Ellers er der jo også ruinmarken, ved siden af hvor jeg bor. Der er ikke indhegnet deroppe, og der står ikke at man må have hundene løs. Jeg gør det nu alligevel, for der er aldrig nogle mennesker deroppe. :engel:

 

Så kan det være vi skal satse på ruinmarken. For mig er ret ligegyldigt hvad vi vælger for jeg skal uanset hvad kigge i et kort for at finde derud. Jeg kan med lidt held finde ud til Iskiosken uden kort så hvis du bor der vil det være super :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan det være vi skal satse på ruinmarken. For mig er ret ligegyldigt hvad vi vælger for jeg skal uanset hvad kigge i et kort for at finde derud. Jeg kan med lidt held finde ud til Iskiosken uden kort så hvis du bor der vil det være super :mrgreen:

 

Hehe, dér bor jeg desværre ikke :mrgreen:

Ved du hvor Hald Hovedgård ligger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er det man kommer til når man drejer af på første vej på Herningvejen :5up:

 

Præcis.

Jeg bor lige overfor Hald Hovedgård. Mine forældre arbejder der. Det tætteste man kan holde på ruinmarken er faktisk ved Hald hovedgård. Så hvis i holder dér kan vi bare følges ud til ruinmarken, det tager ca. 5 minutter. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis.

Jeg bor lige overfor Hald Hovedgård. Mine forældre arbejder der. Det tætteste man kan holde på ruinmarken er faktisk ved Hald hovedgård. Så hvis i holder dér kan vi bare følges ud til ruinmarken, det tager ca. 5 minutter. :5up:

 

 

Smart :5up:

 

SÅ satser vi bare på der ikke kommer for meget sne :mrgreen:

 

Hvad siger hundesven til planen??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det passer nok meget godt, jeg kan køre herfra omkring kl 13.00 så mådke den bliver 13.20 over inden vi er der. Men Adele, kan du ikke sende dit mobil nummer, så kan vi skrive når vi nærmer os :lol:

 

Og hvordan ser vejene ud derude? Jeg kører kun hvis der er nogenlunde ryddet.

 

Jeg kan se at jeg skrev forkert før, jeg mente omkring klokken 13.30, så det er jo helt fint. Jeg sender liger mit mobilnummer på en besked.

 

Vejene er vist rimelig fine herude. Der er ikke rigtig sne på vejene, men her er selvfølgelig ret smattet da de har saltet. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...