Hop til indhold

lege kammerat nærum


Gæst nub
 Share

Recommended Posts

lad os sige kl 12 på lørdag ved den der parkeringsplads. mit nummer er 42971093 hvis i kn sende jeres nummer til mig så kan vi lige skrives ved på mobilen hvis vi nu ikke kan finde hinanden. den der parkerings plads e den nærmest oppe på en bakke?? altså på vejen mellem holte og nærum

 

yep, lige overfor tennisbanerne. :) hvis du kommer fra nærumvænge torv og kører mod Holte, ned i det store kryds og drejer til højre ad vangebovej, så kører du op og forbi min vej (skovskellet) og videre ned til den første parkeringsplads :) Jeg går bare med hundene derhen og møder jer på parkerings pladsen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for idag bare ærgeligt at det sluttede brat fra hvores side, men håber at i fik en god tur.

da vi kom hjem haltede han ikke mere så ved ikke hvad dfer har været sket, han er nok lidt en pivskid he he

hvis i har lyst til at gentage det har i jo mit nummer så kan i bare skrive der eller i kan skrive her så finder vi ud af det knus

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for idag bare ærgeligt at det sluttede brat fra hvores side, men håber at i fik en god tur.

da vi kom hjem haltede han ikke mere så ved ikke hvad dfer har været sket, han er nok lidt en pivskid he he

hvis i har lyst til at gentage det har i jo mit nummer så kan i bare skrive der eller i kan skrive her så finder vi ud af det knus

 

 

Jeg tror ikke at du skal regne med at en amstaff er en pivskid... Nok nærmere tvært imod. ;)

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...