Hop til indhold

lege kammerat nærum


Gæst nub
 Share

Recommended Posts

jeg er en lille amstaff hvalp på 11 uger der søger en lege kammmerat. jeg bor i nærum sammen med min mor og far, min mor og far leger meget med mig, men jeg savner nogen andre hvalpe at tumle med. Jeg har min egen have og mange andre gode steder hvor vi kan lege frit. Jeg er vand til store hunde så hvis du er ældre end mig gør det ikke noget.

hvis du har lyst til at komme og lege med mig så kan du bare ringe til min mor på 42971093 eller skrive en mail til hende på [email protected]

Wuf wuf fra Macho

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ligger på toppen af Geels Bakke, på højre side hvis man kommer fra Lyngby.

 

I uge 15 kan jeg nok bedst om onsdagen eller muligvis mandag, for min mor arbejder mange gange om aftenen og tirsdag går vi i hvalpelegestue, men min mor og din mor kan jo aftale nærmere når vi nærmer os :D

 

Må jeg ikke se et billede af dig? :oops:

 

Ej, det bliver altså sjovt, jeg mangler også nogle hvalpe at lege med, det er ikke alle de voksne som gider :roll: I dag får jeg besøg af min bror for første gang siden vi flyttede hjemmefra, det glæder jeg mig til :D

 

Kærlig hilsen

Noomi

Link til indlæg
Del på andre sites

undskyld jeg ikke har svaret men meilen om jeres svar var røget i uønsket

skal vi finde ud af noget her i weekenden d 12 eller 13 ??

i kan bare tage alle de hunde med i har lyst til. min holdning er at jo flere hunde han kan møde jo bedre. især voksne tæver er gode for hvalpe at omgås da de ofte er gode til at opdrage dem lidt på hunde sprog.

Link til indlæg
Del på andre sites

undskyld jeg ikke har svaret men meilen om jeres svar var røget i uønsket

skal vi finde ud af noget her i weekenden d 12 eller 13 ??

i kan bare tage alle de hunde med i har lyst til. min holdning er at jo flere hunde han kan møde jo bedre. især voksne tæver er gode for hvalpe at omgås da de ofte er gode til at opdrage dem lidt på hunde sprog.

 

Lørdag passer mig bedst :) Jeg går der jo hele tiden, jeg skal til træning fra 9-10, så måske ved en 12-14 tiden? :) Søndag skal jeg måske til et møde for kaninhoppere på sjælland, :)

Link til indlæg
Del på andre sites

undskyld jeg ikke har svaret men meilen om jeres svar var røget i uønsket

skal vi finde ud af noget her i weekenden d 12 eller 13 ??

i kan bare tage alle de hunde med i har lyst til. min holdning er at jo flere hunde han kan møde jo bedre. især voksne tæver er gode for hvalpe at omgås da de ofte er gode til at opdrage dem lidt på hunde sprog.

 

Lørdag passer mig bedst :) Jeg går der jo hele tiden, jeg skal til træning fra 9-10, så måske ved en 12-14 tiden? :) Søndag skal jeg måske til et møde for kaninhoppere på sjælland, :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag er ok for mig, men ikke senere end kl. 12.30 for jeg skal på arbejde... :D

 

jeg har lige tilmelt mig mødet søndag, så lørdag er fint for mig ! :)

 

i vælger bare en tid :) bare ikke før 12.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bliver det til? :)

 

Lørdag kl 12 ?

 

Nollike: Er det muligt at du kan komme om til den anden parkerings plads? (så skal os på gåben ikke gå så langt :lol: ) hvis du fortsætter ned forbi den parkeringsplads du normalt stopper på, og drejer til højre når du kommer til holte midtpunkt (stort kryds og en stor grim grøn bygning) og så tager første vej i rundkørslen, så følger du bare vejen "gennem" skoven, og kommer til nogle tennisbaner og en parkerings plads :) (den ligger også nærmere Nærum, så skal Nub ikke så langt heller :) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bliver det til? :)

 

Lørdag kl 12 ?

 

Nollike: Er det muligt at du kan komme om til den anden parkerings plads? (så skal os på gåben ikke gå så langt :lol: ) hvis du fortsætter ned forbi den parkeringsplads du normalt stopper på, og drejer til højre når du kommer til holte midtpunkt (stort kryds og en stor grim grøn bygning) og så tager første vej i rundkørslen, så følger du bare vejen "gennem" skoven, og kommer til nogle tennisbaner og en parkerings plads :) (den ligger også nærmere Nærum, så skal Nub ikke så langt heller :) )

 

Vi siger lørdag kl. 12.00 :D

 

Jeg skal prøve at finde den anden parkeringsplads, men jeg er altså en skovl til at finde rundt, så bær over med mig, hvis det kikser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

lad os sige kl 12 på lørdag ved den der parkeringsplads. mit nummer er 42971093 hvis i kn sende jeres nummer til mig så kan vi lige skrives ved på mobilen hvis vi nu ikke kan finde hinanden. den der parkerings plads e den nærmest oppe på en bakke?? altså på vejen mellem holte og nærum

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...