Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

God Hjemmesider

Featured Replies

Besvaret

Er der nogle der har gode foreslag til Hjemmeside, gerne gratis eller mindre beløb, er blevet lidt træt af 123 råd modtages meget gerne :5up:

Besvaret

Jeg bruger www.mono.net. der findes en gratis version, men betalingsfuktionen kan virkelig anbefales:5up:... Den koster 130kr. om året at have.

Du kan se min hjemmeside, som jeg har bygget op igennem mono.

www.freya.mono.net

Besvaret

Stort set alle mine domæner administrerer jeg fra ét Surftown-webhotel.

Du vil helt sikkert have rigeligt i et almindelig "light-webhotel" som er på til kampagnepris lige nu. :-)

Med i denne løsning er der også et super lille program der hedder "Sitebuilder", som er utroligt nemt at bruge og de skabeloner det indeholder er mange og de kan kombineres i lisså mange forskellige farver. Det bedste er at de ikke lugter langt væk af standardskabeloner som 123 , minisite osv.. :blink:

Man har ligeledes mulighed for at oprette alle de mailadresser under eget domæne man vil og så kan man naturligvis også nemt tilføje flere domæner under samme webhotel.

Besvaret

Jeg har også hos one.com og bruger et simpelt hjemmeside program, som jeg så oploader til min hjemmeside adresse, via et nemt ftp-program. De har også skabeloner, men det har jeg ikke kigget på, tror nu at det er rimelig simpelt.

Besvaret

Bruger også one.com. Har både lavet sider via deres skabeloner, men også brugt det som almindeligt webhotel, hvor jeg har lavet mere kompliceret design i eks. DreamWeaver for derefter at lægge det over på ftp-serveren.

Det kræver ikke det store at ændre i deres skabelon design, sådan at man selv kan lægge sine egne billeder ind istedet for deres billeder.

Besvaret

Jeg bruger også one.com til begge mine hjemmesider, det er super billigt :-)

Og som de andre siger, så har de både skabeloner til de der ikke er inde i de mange koder osv, og mulighed for opload af egne filer. Jeg har haft min private hjemmeside der siden 2006 og jeg har aldrig haft problemer med dem :blink:

Besvaret

Jeg bruger også www.bricksite.com

Synes den er nem og så har nogle flotte designs.

Du får en masse sider gratis, men vil du gave ekstra sider, gæsteboh eller lign, så betaler du et engangsbeløb. F,eks gac jeg vist 35 kr for min gæstebog.

Du kan se min hjemmeside her: www.bricksite.com/murphysverden