LUNITA Skrevet December 21, 2009 Rapporter Share Skrevet December 21, 2009 Hej jeg har en lille hund på 16mdr. og 11kg. hun har fået konstateret sukkersyge, dyrlægen siger at det kan reguleres med foder, så hun får Eukanuba diabetic, hun burde spise 120gr. om dagen, men hun spiser kun imellem 40 og 80gr. om dagen, og kun hvis der bliver blandet lidt hundepate i. Hun har fået det bedre. Er der nogle der kender et andet tørfoder der kan sætte gang i appetitten, ikke et dansk prodrugt da jeg bor på kreta. HVH. Lunita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Hvis hun ikke vil spise det tørt, vil jeg da anbefale at du blot putter vand i tørfoderet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret December 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 det hjælper ikke med vand og heller ikke med mælk hilsen Lunita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Måske man kan hælde en lækker (allergivenlig) sovs over :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 A38 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 A38 JA god idé:klap: Hvis hun altså kan tåle det der lactose eller hvad det nu hedder :hmm: ..men det kan hun vel hvis hun kan drikke mælk hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 JA god idé:klap: Hvis hun altså kan tåle det der lactose eller hvad det nu hedder :hmm: ..men det kan hun vel hvis hun kan drikke mælk hehe Ved det ikke...det var baree min første tanke:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Ved det ikke...det var baree min første tanke første, og gode, tanke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts