kennel-lowchen Skrevet December 23, 2009 Rapporter Share Skrevet December 23, 2009 (rettet) Jeg var til dyrlæge med nomi igår.. Han har gennem længere tid haft rigtig grimme tænder.. Og fik dem renset i bund i oktober.. Hvor han også fik fjernet 3 tænder.. Nu var de blevet grimme igen (grimme på den betændte måde).. Denn gang sagde jeg at nu må de simpelhen finde ud af hvad det er..Så snart han får ondt i tænderne spiser han (selvfølgelig) ikke.. Han vejer nu 2.9 kg..Mens han var på toppen vejede han 4 kg.. Da han blev tandrenset vejede han 2.1 kg (skind og ben).. Jeg havde forestillet mig hun ville lytte på hjerte, lunger osv.. Men nej.. Hun tog en blodprøve og sagde nyreværdierne var forhøjet.. Hun snakkede om at de ligger lavt i den kritiske ende.. På papiret kun jeg se at værdierne er inddelt i 3 felter.. Et normalt, et vær på vagt og et kritisk felt.. Han har sneget sig lige over stregen fra "vær på vagt" til "kritisk".. Det kunne være pga af infektionen i munden (han skal have antirobe i 10 dage) men hun synes vi skulle give ham KD foder... Jeg købte både vådkost og tørkost.. Hills, fordi det er det den dyrlæge forhandler.. Jeg har ikke meget fidus til Hills, men hvad faen, jeg vil jo gerne have hunden skal overleve.. Hverken igår eller i dag har han spist.. Han snuser til KD foderet og går sin vej.. Til gengæld vil han meget gerne have hvalpefoderet fra Rc som står bag et hegn.. Det sidste stykke tid har jeg brugt RC Dental og digestive til ham.. Det spiser han..ikke æder, men spiser... Han har hele tiden gerne ville have griseører og hestepenis, men det er jo så også taget fra ham nu.. Findes der ikke KD foder fra RC? Evt hvem forhandler det i Nordjylland? Er der nogen af jer andre der har erfaring med at nyreværdierne stiger ved infektion? Og hvis det kan ske hvorfor skal han så med det samme over på KD-kost? Var det ikke bedre han bare spiste noget? Udover de grimme tænder fejler han ikke noget.. Han er frisk, har vågne øjne og leger med de andre.. Fryser ikke når vi går tur (han har fået ca 2 cm pels de klippede steder)Pelsen er fin.. Han drikker ikke mere end de andre hunde... Har ikke dårlig mave og kaster ikke op.. Redigeret December 23, 2009 af kennel-lowchen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Fandt lidt her på RC´s hjemmeside, mangler du uderligere, ringer jeg gerne og hører svigerinden:-D Hundefoder kattefoder - Kat og hund produktvisning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Hvad med hjemmelavet mad? :hmm: Gudrun anbefaler jo hjemmelavet mad til hunde med ubalancer i nyrerne, så det kunne jo nemt være godt for din Nomi også Min Noomi skulle have 50% ris, 25% grøntsager og 25% lyst kød, men om samme blandingsforhold ville gælde for din ved jeg altså ikke Det vil da også gøre det nemmere for ham at spise hvis han har ondt i tænderne og måske lidt mere lækkert end tørfoder :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg tror man skal være varsom med at vælge noget andet foder end det dyrlægen har anbefalet. Ved nyresygdom er det ikke vigtigere at hunden spiser, fordi når den spiser noget andet end diætfoderet, så kan nyrerne ikke håndtere det, og kroppen bliver langsomt forgiftet af de affaldsstoffer som nyrerne ikke formår at udskille. Baldur ville ikke spise tørfoderet fra KD, men han ville godt spise dåsemaden, så måske vil Nomi også det? Jeg har ikke direkte hørt om at infektioner kan give dårlige nyrer, men som i Baldurs tilfælde kan en længerevarende infektion få hundens imunforsvar til at gå amok, så i forsøget på at komme af med infektionen, så begynder de hvide blodceller at angribe hundens egne celler, og her vil det ofte være nyrerne det går ud over. Så det vigtigeste er jo nok at finde ud af hvad det er for en betændelse han har, som han åbenbart ikke kan komme af med. Har du evt. fået ham tjekket for hjerte/lungeorm? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Og så ville jeg forresten straks sætte ham i en bredspektreret pencilinbehandling, så du kan få slået den infektion ned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg tror man skal være varsom med at vælge noget andet foder end det dyrlægen har anbefalet. Ved nyresygdom er det ikke vigtigere at hunden spiser, fordi når den spiser noget andet end diætfoderet, så kan nyrerne ikke håndtere det, og kroppen bliver langsomt forgiftet af de affaldsstoffer som nyrerne ikke formår at udskille. Baldur ville ikke spise tørfoderet fra KD, men han ville godt spise dåsemaden, så måske vil Nomi også det? Jeg har ikke direkte hørt om at infektioner kan give dårlige nyrer, men som i Baldurs tilfælde kan en længerevarende infektion få hundens imunforsvar til at gå amok, så i forsøget på at komme af med infektionen, så begynder de hvide blodceller at angribe hundens egne celler, og her vil det ofte være nyrerne det går ud over. Så det vigtigeste er jo nok at finde ud af hvad det er for en betændelse han har, som han åbenbart ikke kan komme af med. Har du evt. fået ham tjekket for hjerte/lungeorm? I tilfælde af sygdom ja :5up: (så i dette tilfælde er vi enige ) Men nu huserer Løwchen jo også i Jylland, så et smut omkring Gudrun ville nok kunne lade sig gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 I tilfælde af sygdom ja :5up: (så i dette tilfælde er vi enige ) Men nu huserer Løwchen jo også i Jylland, så et smut omkring Gudrun ville nok kunne lade sig gøre Ja, i tilfælde af sygdom, ellers vil jeg normalt ikke købe dyrlægens foder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Ja, i tilfælde af sygdom, ellers vil jeg normalt ikke købe dyrlægens foder :blink: Jamen så er vi jo helt enige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg var til dyrlæge med nomi igår.. Han har gennem længere tid haft rigtig grimme tænder.. Og fik dem renset i bund i oktober.. Hvor han også fik fjernet 3 tænder.. Nu var de blevet grimme igen (grimme på den betændte måde).. Denn gang sagde jeg at nu må de simpelhen finde ud af hvad det er..Så snart han får ondt i tænderne spiser han (selvfølgelig) ikke.. Han vejer nu 2.9 kg..Mens han var på toppen vejede han 4 kg.. Da han blev tandrenset vejede han 2.1 kg (skind og ben).. Jeg havde forestillet mig hun ville lytte på hjerte, lunger osv.. Men nej.. Hun tog en blodprøve og sagde nyreværdierne var forhøjet.. Hun snakkede om at de ligger lavt i den kritiske ende.. På papiret kun jeg se at værdierne er inddelt i 3 felter.. Et normalt, et vær på vagt og et kritisk felt.. Han har sneget sig lige over stregen fra "vær på vagt" til "kritisk".. Det kunne være pga af infektionen i munden (han skal have antirobe i 10 dage) men hun synes vi skulle give ham KD foder... Jeg købte både vådkost og tørkost.. Hills, fordi det er det den dyrlæge forhandler.. Jeg har ikke meget fidus til Hills, men hvad faen, jeg vil jo gerne have hunden skal overleve.. Hverken igår eller i dag har han spist.. Han snuser til KD foderet og går sin vej.. Til gengæld vil han meget gerne have hvalpefoderet fra Rc som står bag et hegn.. Det sidste stykke tid har jeg brugt RC Dental og digestive til ham.. Det spiser han..ikke æder, men spiser... Han har hele tiden gerne ville have griseører og hestepenis, men det er jo så også taget fra ham nu.. Findes der ikke KD foder fra RC? Evt hvem forhandler det i Nordjylland? Er der nogen af jer andre der har erfaring med at nyreværdierne stiger ved infektion? Og hvis det kan ske hvorfor skal han så med det samme over på KD-kost? Var det ikke bedre han bare spiste noget? Udover de grimme tænder fejler han ikke noget.. Han er frisk, har vågne øjne og leger med de andre.. Fryser ikke når vi går tur (han har fået ca 2 cm pels de klippede steder)Pelsen er fin.. Han drikker ikke mere end de andre hunde... Har ikke dårlig mave og kaster ikke op.. Hjørring dyrehospital er forhandler af RC vet. serien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Hvad med hjemmelavet mad? :hmm: Gudrun anbefaler jo hjemmelavet mad til hunde med ubalancer i nyrerne, så det kunne jo nemt være godt for din Nomi også Min Noomi skulle have 50% ris, 25% grøntsager og 25% lyst kød, men om samme blandingsforhold ville gælde for din ved jeg altså ikke Det vil da også gøre det nemmere for ham at spise hvis han har ondt i tænderne og måske lidt mere lækkert end tørfoder :hmm: Du må ikke forveksle en "Gudrun nyreubalance", med en reel nyreubalance/svigt som er påvist ved blodprøve - Der er stor forskel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Du må ikke forveksle en "Gudrun nyreubalance", med en reel nyreubalance/svigt som er påvist ved blodprøve - Der er stor forskel. Nå for fanden Tak fordi vi lige fik sat det på plads!!! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg kendte en hund der havde nyreproblemer - den fik foderet fra Hill's og fungerede rigtig godt på det. Desuden fik den specielle godbidder (sådan nogle "billige" nogen fra dyrlægen) Men hunden måtte hverken få kødben eller noget af alt det andet vi andre propper i dyrene. Den var en smule forkælet når det kom til mad - så det var noget af en omstilling for dem begge God bedring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg tror man skal være varsom med at vælge noget andet foder end det dyrlægen har anbefalet. Ved nyresygdom er det ikke vigtigere at hunden spiser, fordi når den spiser noget andet end diætfoderet, så kan nyrerne ikke håndtere det, og kroppen bliver langsomt forgiftet af de affaldsstoffer som nyrerne ikke formår at udskille. Baldur ville ikke spise tørfoderet fra KD, men han ville godt spise dåsemaden, så måske vil Nomi også det? Jeg har ikke direkte hørt om at infektioner kan give dårlige nyrer, men som i Baldurs tilfælde kan en længerevarende infektion få hundens imunforsvar til at gå amok, så i forsøget på at komme af med infektionen, så begynder de hvide blodceller at angribe hundens egne celler, og her vil det ofte være nyrerne det går ud over. Så det vigtigeste er jo nok at finde ud af hvad det er for en betændelse han har, som han åbenbart ikke kan komme af med. Har du evt. fået ham tjekket for hjerte/lungeorm? Jeg har både købt dåsemaden og tørfoderet.. Jeg tror da "kun" han har mundbetændelse/paradentose.. Hjerte/lungeorm har han ikke.. Det bliver de alle sammen tjekket for en gang om året..Senest i oktober/november i år.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Og så ville jeg forresten straks sætte ham i en bredspektreret pencilinbehandling, så du kan få slået den infektion ned.Han får antirobe..25 mg gange 2 i 10 dage.. de andre gange har kun fået i 5 dage.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 I tilfælde af sygdom ja :5up: (så i dette tilfælde er vi enige ) Men nu huserer Løwchen jo også i Jylland, så et smut omkring Gudrun ville nok kunne lade sig gøre Jeg har ringet til Gudrun. Så håber jeg hun ringer tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg kendte en hund der havde nyreproblemer - den fik foderet fra Hill's og fungerede rigtig godt på det. Desuden fik den specielle godbidder (sådan nogle "billige" nogen fra dyrlægen) Men hunden måtte hverken få kødben eller noget af alt det andet vi andre propper i dyrene.Den var en smule forkælet når det kom til mad - så det var noget af en omstilling for dem begge God bedring MAnge tak Vi har taget sagerne op til overvejelse og har for det første droppet ALT tiggeri fra ALLE. Ingen kan tigge sig til noget ved bordet (eller andre steder).. Ellers bliver det for svært at administrere om Nomi får sat tænderne i noget han ikke skulle.. Samtidig har vi fundet transportkasser/bure frem. Så må de få ben/guffer/gnaveting derinde.. Og kun inde på Isabellas værelse hvor Nomi så ikke må komme ind mere.. Mht maden kom jeg til at tænke på at sådan en hund ikke gerne vil dele sin mad med andre.. Så han har fået små portioner i sin egen transportkasse (som nu står i køkkenet hvor alle vi andre (hunde og mennesker) opholder os mest.. Han skynder sig at æde det når de andre kommer hen og står og glor sultent på hans mad.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2009 Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 Jeg har ringet til Gudrun. Så håber jeg hun ringer tilbage Det gør hun helt sikkert :5up::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Han får antirobe..25 mg gange 2 i 10 dage.. de andre gange har kun fået i 5 dage.. Jeg kender ikke behandlingen, men hvis din dyrlæge bekræfter at den er bredspektret (tager alle slags infektioner), så er den ok. Så vidt jeg husker, så fik Baldur også pencilin 2 gange om dagen i 10 dage, så det kunne godt lyde som det samme. Når kuren er overstået, så bed om at få taget en blodprøve der kan bekræfte at infektionen er slået ned, bare så du er helt sikker på at infektionen er slået ned, og kroppen ikke længere skal kæmpe i mod den. Jeg kan også læse at du har fundet ud af hvordan du får ham til at spise foderet, hvor er det bare godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 24, 2009 Rapporter Share Besvaret December 24, 2009 Jeg har både købt dåsemaden og tørfoderet.. Jeg tror da "kun" han har mundbetændelse/paradentose.. Hjerte/lungeorm har han ikke.. Det bliver de alle sammen tjekket for en gang om året..Senest i oktober/november i år.. Det er godt at han ikke har hjerte/lungeorm :5up: Så vidt jeg ved (og jeg kan tage fejl) så kommer mundbetændelse af at hunden har nedsat immunforsvar. Vi har alle bakterier i munden, men når vores immunforsvar er forringet så kan kroppen ikke længere holde disse bakterier i skak, og derfor får vi mundbetændelse. Så jeg ville stadig insisterer på at finde ud af hvorfor hans immunforsvar er nedsat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Så må det være tid til en opdatering: Hele julen "prøvede" vi med temmelig varierende held at give Nomi Hills KD foder.. Han nippede til dåsemaden...og spiste ganske lidt af tørkosten... Var ved at dø over juleanden og flæakestegen som INGEN af hundene nu fik del i.. Alle pakker med ben og andet spiseligt blev byttet ud den 23 med bamser..Tro mig..Hundene vidste godt hvad der havde været i..og de søgte længe under træet efter de lækre sager som var sporløst forsvundet.. Nå men vi kom da igennem..Nomi en del tyndere end før jul.. Vægten var nu nede på 2.7 kg Den 11 havde vi så en tid hos Gudrun.. Hun tjekkede ham igennem og gjorde det som Gudrun nu gør.. Og sagde at han har noget med maven så han udvikler for meget varme i maven når han spiser tørfoder og mørkt kød.. For at køle maven ned arbejder nyrerne på overtid.. For meget varme i maven kan give fysiske eller psykiske problemer.. De fysiske problemer er næsten altid i munden/tandkødsområdet. Psyiksk fejlede han ikke noget.. Han var utroligt tillidsfuld og kærlig. Selvom han ikke har de bedste oplevelser med dyrlægerne. Og han stod helt stille og fandt sig pænt i akupunktur.. Fremover skal han have hjemmelavet mad med ½ kød (kylling, fisk eller kalkun) og ½ grøntsager..Ingen ris. Han får også plaq of (det er jeg meget spændt på at se virkningen af), noget enzympasta til tandbørsten..Og nogle kinesiske urtepiller.. Han må få en ganske lille smule tørfoder, blødt op i vand helst.. Efter besøget hos Gudrun tog vi hjem til Freudika hvor Nomi og Bella hyggede sig om eftermiddagen.. Så var han også træt da vi tog hjem Siden har han spist rigtig godt og hans vægt er nu oppe på 3.4 kg... Næste gang vi skal derned vil hun lægge nogle flere ting på bla. q10.. Men hun ville godt lige se hvordan det her spænder af.. Men lige nu er vi hvertfald ved godt mod 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Så må det være tid til en opdatering: Hele julen "prøvede" vi med temmelig varierende held at give Nomi Hills KD foder.. Han nippede til dåsemaden...og spiste ganske lidt af tørkosten... Var ved at dø over juleanden og flæakestegen som INGEN af hundene nu fik del i.. Alle pakker med ben og andet spiseligt blev byttet ud den 23 med bamser..Tro mig..Hundene vidste godt hvad der havde været i..og de søgte længe under træet efter de lækre sager som var sporløst forsvundet.. Nå men vi kom da igennem..Nomi en del tyndere end før jul.. Vægten var nu nede på 2.7 kg Den 11 havde vi så en tid hos Gudrun.. Hun tjekkede ham igennem og gjorde det som Gudrun nu gør.. Og sagde at han har noget med maven så han udvikler for meget varme i maven når han spiser tørfoder og mørkt kød.. For at køle maven ned arbejder nyrerne på overtid.. For meget varme i maven kan give fysiske eller psykiske problemer.. De fysiske problemer er næsten altid i munden/tandkødsområdet. Psyiksk fejlede han ikke noget.. Han var utroligt tillidsfuld og kærlig. Selvom han ikke har de bedste oplevelser med dyrlægerne. Og han stod helt stille og fandt sig pænt i akupunktur.. Fremover skal han have hjemmelavet mad med ½ kød (kylling, fisk eller kalkun) og ½ grøntsager..Ingen ris. Han får også plaq of (det er jeg meget spændt på at se virkningen af), noget enzympasta til tandbørsten..Og nogle kinesiske urtepiller.. Han må få en ganske lille smule tørfoder, blødt op i vand helst.. Efter besøget hos Gudrun tog vi hjem til Freudika hvor Nomi og Bella hyggede sig om eftermiddagen.. Så var han også træt da vi tog hjem Siden har han spist rigtig godt og hans vægt er nu oppe på 3.4 kg... Næste gang vi skal derned vil hun lægge nogle flere ting på bla. q10.. Men hun ville godt lige se hvordan det her spænder af.. Men lige nu er vi hvertfald ved godt mod Puha - det lyder da godt at han har taget på :klap: Skal du så igang med at koge mad til dem alle?? Ja for de andre bliver lækkersultne af at dufte til hans mad?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Så må det være tid til en opdatering: Hele julen "prøvede" vi med temmelig varierende held at give Nomi Hills KD foder.. Han nippede til dåsemaden...og spiste ganske lidt af tørkosten... Var ved at dø over juleanden og flæakestegen som INGEN af hundene nu fik del i.. Alle pakker med ben og andet spiseligt blev byttet ud den 23 med bamser..Tro mig..Hundene vidste godt hvad der havde været i..og de søgte længe under træet efter de lækre sager som var sporløst forsvundet.. Nå men vi kom da igennem..Nomi en del tyndere end før jul.. Vægten var nu nede på 2.7 kg Den 11 havde vi så en tid hos Gudrun.. Hun tjekkede ham igennem og gjorde det som Gudrun nu gør.. Og sagde at han har noget med maven så han udvikler for meget varme i maven når han spiser tørfoder og mørkt kød.. For at køle maven ned arbejder nyrerne på overtid.. For meget varme i maven kan give fysiske eller psykiske problemer.. De fysiske problemer er næsten altid i munden/tandkødsområdet. Psyiksk fejlede han ikke noget.. Han var utroligt tillidsfuld og kærlig. Selvom han ikke har de bedste oplevelser med dyrlægerne. Og han stod helt stille og fandt sig pænt i akupunktur.. Fremover skal han have hjemmelavet mad med ½ kød (kylling, fisk eller kalkun) og ½ grøntsager..Ingen ris. Han får også plaq of (det er jeg meget spændt på at se virkningen af), noget enzympasta til tandbørsten..Og nogle kinesiske urtepiller.. Han må få en ganske lille smule tørfoder, blødt op i vand helst.. Efter besøget hos Gudrun tog vi hjem til Freudika hvor Nomi og Bella hyggede sig om eftermiddagen.. Så var han også træt da vi tog hjem Siden har han spist rigtig godt og hans vægt er nu oppe på 3.4 kg... Næste gang vi skal derned vil hun lægge nogle flere ting på bla. q10.. Men hun ville godt lige se hvordan det her spænder af.. Men lige nu er vi hvertfald ved godt mod Det lyder godt, og der er da sket en god forbedring på vægten. Hende Gudrun har jeg efterhånden læst en del gode historier om - hun lyder til at være helt unik. God bedring med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Så rundede han 4 kg.. :klap::klap: Det er faktisk knap 1.5 kg på under 14 dage.. Han har nu været uden penicillin i 3 uger og tandkødet er rigtig fint... Jeg har lovet ham (og mig selv ) at når han når 4.5 kg løveklipper jeg ham.. Lige nu er han langhåret foran og halv lang på de normalt barberede steder..Og han filtrer af helvede til fordi han har en jakke på, der går helt ned til halen og ned af alle 4 ben.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Så rundede han 4 kg.. :klap::klap:Det er faktisk knap 1.5 kg på under 14 dage.. Han har nu været uden penicillin i 3 uger og tandkødet er rigtig fint... Jeg har lovet ham (og mig selv ) at når han når 4.5 kg løveklipper jeg ham.. Lige nu er han langhåret foran og halv lang på de normalt barberede steder..Og han filtrer af helvede til fordi han har en jakke på, der går helt ned til halen og ned af alle 4 ben.. Hvor er det dejligt at høre at det går så hurtigt fremad :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Så rundede han 4 kg.. :klap::klap:Det er faktisk knap 1.5 kg på under 14 dage.. Han har nu været uden penicillin i 3 uger og tandkødet er rigtig fint... Jeg har lovet ham (og mig selv ) at når han når 4.5 kg løveklipper jeg ham.. Lige nu er han langhåret foran og halv lang på de normalt barberede steder..Og han filtrer af helvede til fordi han har en jakke på, der går helt ned til halen og ned af alle 4 ben.. Hvor lyder det godt....og hvor er det gået stærkt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts