Hop til indhold

Besøg af brormand


Nollike
 Share

Recommended Posts

Puuuuh ha!. Godt jeg ikke har hundehvalp. Hvor er de dog beskidte. Tænk at skulle have sådan en lille gris med ind i lejligheden. Det må da svine ad helvede til ..... siger èn der prøver at overbevise sig selv om, at det ikke er lykken med en hundehvalp. :roll:

 

Hvor er de søde sammen og de har det da skægt kan man se.

 

Du kan fortælle Nollike at de bliver ved med at være beskidte, selv når de bliver voksne. :lol:

 

r72.gif Æv, jeg troede at det bare var en fase... Nå, men så er det jo godt at hun er ved at vænne sig til at blive skyllet af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har fornyligt taget billeder af legende hunde, og har derfor stor respekt for dine. du er ihvertfald kommet langt bedre fra det end jeg!! :D

 

Og hvor er de bare nuttede sammen. hvor dejligt, at i kan to søskende sammen, de ser virkelig ud til at nyde hinandens selskab :P

 

Det er altså også et lille udpluk af MANGE :lol:

 

Et af de mindre vellykkede:

 

2227_Noomi_og_Oswald_K_290308_038_1.jpg

 

Eller det her, som faktisk kunne have været rigtigt godt, hvis jeg havde fået hele hunden med :lol: :

 

2227_Noomi_og_Oswald_K_290308_049_1.jpg

 

Gudskelov at digitalkameraet er opfundet, det ville være ærgerligt at få en hel film med den slags billeder :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...