Hop til indhold

Besøg af brormand


Nollike
 Share

Recommended Posts

Noomi havde besøg af sin bror i går. Det var Oswald K, bedre kendt som Kermit :wink: Det viste sig nemlig, at vi ikke bor ret langt fra hinanden og så var det jo oplagt med et møde mellem de to. Det var en rigtig hyggelig dag for både Noomi og mig (og vi håber da også at Kermit og hans mor hyggede sig), så det er vi helt klart friske på at gentage :D

 

Her kommer lidt billeder fra dagen, jeg beklager denforringede billedkvalitet, det er altså svært at fange to hvalpe der tumler rundt... :lol:

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_006_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_019_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_032_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_048_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_063_1.jpg

 

 

 

Og til sidst, møg beskidt, men dejligt trætte "englebørn":

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_069_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor skønt, det må være enhver hundeejers drøm, at hunden kan ¨komme til at mødes med en søskende! Kunne de mon kende hinanden?

 

Jeg ved det faktisk ikke, men de hyggede sig i hvert fald rigtig godt og legede hurtigt med lyd på (og Irene siger at de først gør det når de er trygge ved hinanden) så på den måde kan det jo godt være at de kunne kende hinanden. Men det er jo svært at vide. De kunne næsten ikke vente med at få lov til at lege da Oswald kom ud af bilen. Vi skulle lige have dem ned i haven så de kunne tumle på et sikkert sted :D

Link til indlæg
Del på andre sites

de ser ud til at have haft det skøøønt :lol:

 

Det havde de også!!! :D

Noomi skulle prøve at være alene i 1,5 time bagefter og jeg optager hende altid på video så jeg kan se om hun er ok med det, men den sekvens var RET nem at gennemse, jeg kunne bare sætte den til at spole hurtigt frem, for hun gik direkte fra døren hvor jeg var gået ud og ud i køkkenet og så så man ikke mere til hende på det stykke film. :lol: Hun var så træt at hun ikke engang opdagede at jeg havde lagt mad og kødben med leverposteg til hende, det opdagede hun først da min far kom og hentede hende :lol: Så hun var godt brugt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de dejlige a044.gif

 

Det kan jeg godt forstå at du glæder dig over, det er bare det bedste hvis man kan holde kontakt jævnligt til søskende :)

 

Ja og Oswalds mor var også rigtig sød, så det kunne være fint, hvis de (og vi) kunne holde kontakten så de kan ses indimellem :D

De er i hvert fald blevet inviteret med i Bernstorffparken og Geel Skov, så må vi se om det bliver til noget :D

 

(Det er altså mærkeligt at kalde ham Oswald når jeg hele tiden har kendt ham som Kermit, men han LIGNER faktisk en Oswald. Sådan en stor bamse :D )

Link til indlæg
Del på andre sites

de ser ud til at have haft det skøøønt :lol:

 

Det havde de også!!! :D

Noomi skulle prøve at være alene i 1,5 time bagefter og jeg optager hende altid på video så jeg kan se om hun er ok med det, men den sekvens var RET nem at gennemse, jeg kunne bare sætte den til at spole hurtigt frem, for hun gik direkte fra døren hvor jeg var gået ud og ud i køkkenet og så så man ikke mere til hende på det stykke film. :lol: Hun var så træt at hun ikke engang opdagede at jeg havde lagt mad og kødben med leverposteg til hende, det opdagede hun først da min far kom og hentede hende :lol: Så hun var godt brugt :D

 

Ej, hvor dejligt:) Hun ville sikkert gerne have haft ro endnu længere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

de ser ud til at have haft det skøøønt :lol:

 

Det havde de også!!! :D

Noomi skulle prøve at være alene i 1,5 time bagefter og jeg optager hende altid på video så jeg kan se om hun er ok med det, men den sekvens var RET nem at gennemse, jeg kunne bare sætte den til at spole hurtigt frem, for hun gik direkte fra døren hvor jeg var gået ud og ud i køkkenet og så så man ikke mere til hende på det stykke film. :lol: Hun var så træt at hun ikke engang opdagede at jeg havde lagt mad og kødben med leverposteg til hende, det opdagede hun først da min far kom og hentede hende :lol: Så hun var godt brugt :D

 

Ej, hvor dejligt:) Hun ville sikkert gerne have haft ro endnu længere :lol:

 

Det tror jeg også, men man skal jo heller ikke presse citronen mere end hvad godt er og det er svært at vide, hvornår hun vågner, så vi trapper op lige så stille. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor er de dejlige a044.gif

 

Det kan jeg godt forstå at du glæder dig over, det er bare det bedste hvis man kan holde kontakt jævnligt til søskende :)

 

Ja og Oswalds mor var også rigtig sød, så det kunne være fint, hvis de (og vi) kunne holde kontakten så de kan ses indimellem :D

De er i hvert fald blevet inviteret med i Bernstorffparken og Geel Skov, så må vi se om det bliver til noget :D

 

(Det er altså mærkeligt at kalde ham Oswald når jeg hele tiden har kendt ham som Kermit, men han LIGNER faktisk en Oswald. Sådan en stor bamse :D )

 

Det tyder godt, håber de må blive venner a044.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Puuuuh ha!. Godt jeg ikke har hundehvalp. Hvor er de dog beskidte. Tænk at skulle have sådan en lille gris med ind i lejligheden. Det må da svine ad helvede til ..... siger èn der prøver at overbevise sig selv om, at det ikke er lykken med en hundehvalp. :roll:

 

Hvor er de søde sammen og de har det da skægt kan man se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puuuuh ha!. Godt jeg ikke har hundehvalp. Hvor er de dog beskidte. Tænk at skulle have sådan en lille gris med ind i lejligheden. Det må da svine ad helvede til ..... siger èn der prøver at overbevise sig selv om, at det ikke er lykken med en hundehvalp. :roll:

 

Hvor er de søde sammen og de har det da skægt kan man se.

 

Du kan fortælle Nollike at de bliver ved med at være beskidte, selv når de bliver voksne. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi havde besøg af sin bror i går. Det var Oswald K, bedre kendt som Kermit :wink: Det viste sig nemlig, at vi ikke bor ret langt fra hinanden og så var det jo oplagt med et møde mellem de to. Det var en rigtig hyggelig dag for både Noomi og mig (og vi håber da også at Kermit og hans mor hyggede sig), så det er vi helt klart friske på at gentage :D

 

Her kommer lidt billeder fra dagen, jeg beklager denforringede billedkvalitet, det er altså svært at fange to hvalpe der tumler rundt... :lol:

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_006_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_019_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_032_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_048_1.jpg

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_063_1.jpg

 

 

 

Og til sidst, møg beskidt, men dejligt trætte "englebørn":

 

2227_miniNoomi_og_Oswald_K_290308_069_1.jpg

 

Det skulle forbydes at vise billeder af hvalpe, når det så er sagt. Hvor er de da bare dejlige. SUK

 

Man kan rigtig se hvor sjovt de har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

jeg har fornyligt taget billeder af legende hunde, og har derfor stor respekt for dine. du er ihvertfald kommet langt bedre fra det end jeg!! :D

 

Og hvor er de bare nuttede sammen. hvor dejligt, at i kan to søskende sammen, de ser virkelig ud til at nyde hinandens selskab :P

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Du kan fortælle Nollike at de bliver ved med at være beskidte, selv når de bliver voksne. :lol:

 

Ha ha og ha!. Jeg ved det. :wink: Har selv haft retriever men Nollike skal da selv have lov til at finde ud af det. :lol:

 

Foreløbig har Thailo vist Noomi at ænder er meget spændende at løbe efter men han stopper ved vandkanten. *FNISE*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

 

Du kan fortælle Nollike at de bliver ved med at være beskidte, selv når de bliver voksne. :lol:

 

Ha ha og ha!. Jeg ved det. :wink: Har selv haft retriever men Nollike skal da selv have lov til at finde ud af det. :lol:

 

Foreløbig har Thailo vist Noomi at ænder er meget spændende at løbe efter men han stopper ved vandkanten. *FNISE*

:lol: Ha ha ha har Noomi været ude og "svømme"? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Du kan fortælle Nollike at de bliver ved med at være beskidte, selv når de bliver voksne. :lol:

 

Ha ha og ha!. Jeg ved det. :wink: Har selv haft retriever men Nollike skal da selv have lov til at finde ud af det. :lol:

 

Foreløbig har Thailo vist Noomi at ænder er meget spændende at løbe efter men han stopper ved vandkanten. *FNISE*

:lol: Ha ha ha har Noomi været ude og "svømme"? :D

 

Hov undskyld :oops: Ja, det kunne man vist godt tro sådan som jeg har skrevet det. Det jeg mente var at Thailo ser vandet som en begrænsning, noget Noomi nok skal lære at det ikke er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...