Hop til indhold

2 små nye medlemmer


Gæst Gizmo&Arnold
 Share

Recommended Posts

Gæst Gizmo&Arnold

Så er det vidst på tide at jeg får præsenteret os, nu hvor jeg har lusket rundt i forummet et stykke tid.

 

Jeg bor i Ikast med min kæreste og for et lille år siden endte jeg pludselig op med en lille genbrugshund- nemlig Gizmo.

Det ældre ægtepar hun boede ved, havde problemer med at have børnebørnene i fred for hende. I stedet for at få hende aflivet, fik jeg lov at overtage hende, og det er gået super. Hun er ganskevist en lille hidsigprop når det gælder børn og andre hunde, men da vi ingen børn har, har det ikke været noget problem.

Dog er det til tider lidt pinligt når vi er ude og gå tur, og hun stiller sig til at gø som en sindssyg, når vi møder en anden hund. Men dette arbejder vi på, og skal nok få styr på det med tiden.

 

Efter lang tids overvejelser og snakken frem og tilbage med dyrlæge, har vi nu anskaffet en lille chichacha dreng- Arnold. Som sagt er Gizmo en hidsigprop, så det har været meget spændende hvordan de kommer til at fungere sammen.

 

Er også ret sikker på at jeg får brug for råd og fif med at have de to sammen, så her er vi altså :genert:

 

Mange hilsner

Trine, Gizmo og Arnold

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Wee... Så lykkes det at lokke dig herind!!! :banan:

 

Hvor er de altså bare nuser - Må jeg snart komme om og hygge med de små igen?

 

Velkommen til - Håber de andre er søde ved dig, ellers kommer jeg efter dem og giver dem bøllebank, sammen med Bamse :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...