Hop til indhold

Birkerød eller omegn


Gæst Soya
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

 

Vi har lige fået en lille stabyhvalp, Saxo, for et par dage siden :-D

Det bliver stadig ikke til de store ture ud af huset, men et lille smut her og der bliver det da til. Jeg vil imidlertidig rigtig gerne have at han får nogle positive oplevelser med voksne hunde som er "gode til hvalpe"...

Indtil videre er vi stødt på to hunde hvoraf den ene forsøgte at nappe ham og den anden var en lidt voldsom unghund...

 

Vi kan selvfølgelig gå ned i skoven og vente på der kommer en hund forbi - og vil da også gerne gøre det på sigt, men her i starten ku jeg rigtig godt tænke mig at oplevelserne primært bliver positive :hmm:

 

Så hvis der sidder en med en erfaren og rolig voksen hund i Birkerød eller omegn som kunne have lyst til at mødes et sted ville Saxo og jeg sætte utrolig stor pris på det...

 

Vi har ikke bil, så desværre begrænser det os en del - men er villige til at hoppe på bussen eller toget hvis det bliver aktuelt...

 

Angående andre hvalpe starter regner jeg med at han kommer til at møde dem til hvalpetræning - men hvis du sidder i området med en hvalp er en legedate også meget velkommen...

 

Jeg håber der er en som har lyst til at hjælpe :-D

 

Jeg kan afsløre at han er rigtig sød :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

 

Vi har lige fået en lille stabyhvalp, Saxo, for et par dage siden :-D

Det bliver stadig ikke til de store ture ud af huset, men et lille smut her og der bliver det da til. Jeg vil imidlertidig rigtig gerne have at han får nogle positive oplevelser med voksne hunde som er "gode til hvalpe"...

Indtil videre er vi stødt på to hunde hvoraf den ene forsøgte at nappe ham og den anden var en lidt voldsom unghund...

 

Vi kan selvfølgelig gå ned i skoven og vente på der kommer en hund forbi - og vil da også gerne gøre det på sigt, men her i starten ku jeg rigtig godt tænke mig at oplevelserne primært bliver positive :hmm:

 

Så hvis der sidder en med en erfaren og rolig voksen hund i Birkerød eller omegn som kunne have lyst til at mødes et sted ville Saxo og jeg sætte utrolig stor pris på det...

 

Vi har ikke bil, så desværre begrænser det os en del - men er villige til at hoppe på bussen eller toget hvis det bliver aktuelt...

 

Angående andre hvalpe starter regner jeg med at han kommer til at møde dem til hvalpetræning - men hvis du sidder i området med en hvalp er en legedate også meget velkommen...

 

Jeg håber der er en som har lyst til at hjælpe :-D

 

Jeg kan afsløre at han er rigtig sød :vuf:

 

 

Vi tager selvfølgelig også gerne ind mod byen - både for at møde venlige voksne og andre hvalpe :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa Soya.

 

Vi kunne da godt komme til birkerød for at hilse på jeres staby. Vi har selv en staby og han har selv et blidt væsen. vi er også selv lidt nysggerrig for at hilse på andre stabyhound. vi bor selv i ballerup 300m fra hundeskoven i Hareskoven.

 

vh René, Mie og Sigurd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan bare sende en pb, for jeg kender mange tålmodige hunde der er gode til hvalpe, i Birkerød, som jeg sagtens kan arrangere et møde med.

 

Og hvor er det rart at se at der er folk der tænker over følgerne og ikke bare har holdningen: nå ja, det må hunden jo vænne sig til og ellers må den jo lære at sige fra. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa Soya.

 

Vi kunne da godt komme til birkerød for at hilse på jeres staby. Vi har selv en staby og han har selv et blidt væsen. vi er også selv lidt nysggerrig for at hilse på andre stabyhound. vi bor selv i ballerup 300m fra hundeskoven i Hareskoven.

 

vh René, Mie og Sigurd.

 

 

Jeg ville da have det helt dårligt med at I skulle tage helt til Birkerød, han holder jo ikke meget mere end i et par minutter og kan stadig ikke gå tur...

Så tænker det måske er en lidt lang tur for jer? Men vi er under alle omstændigheder meget interesseret i at komme på besøg i hundeskoven en dag når han er blevet lidt større :roll:...

 

Beklager mit sene svar - har først set besvarelserne nu...

Du skrev i en anden tråd om noget smertestillende - måske vi lige skal vente til det er overstået inden vi evt forsøger at aftale nærmere?...

 

Mange tak for svar - det er sødt af dig/jer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan bare sende en pb, for jeg kender mange tålmodige hunde der er gode til hvalpe, i Birkerød, som jeg sagtens kan arrangere et møde med.

 

Og hvor er det rart at se at der er folk der tænker over følgerne og ikke bare har holdningen: nå ja, det må hunden jo vænne sig til og ellers må den jo lære at sige fra. :stupid:

 

Jeg har fuldstændig overset dette indlæg - det er jeg ked af... Min computer opfører sig nogle gange lidt underligt - eller også har jeg bare været distræt.

Jeg sender lige en pm med det samme, mange tak...

 

Selvfølgelig skal hans oplevelser da være positive - han lærer jo af det han bliver udsat for:banan:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...