Lab-lover Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg har tit lidt problemer med at klippe negle på forpoterne. Sorte negle + hystade gør jobbet lidt svært.. Østrand har denne utrolig smarte negleklipper, der har lyssignal på sikkerheden. Smadder smart.. Og dyr.. Nogen der har prøvet den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2010 Jeg har en liggende derhjemme, der er brugt en gang og højst sandsynligt ikke bliver brugt mere. Det kræver en USANDSYNLIG sikker hånd og en meget rolig hund for at censoren virker i den - censoren er meget følsom. Den skal bruges 100% korrekt ellers virker den ikke og brugsvejledningen siger intet om dette (den skal f.eks. holdes lodret foran poten ellers bliver censoren ustabil og det står der ingen steder - det skal man kunne gætte ud fra billederne og det kunne jeg ikke=et stk. meget ulykkelig hund og endnu mere trist ejer). Jeg gik ned med min til Østrand for at være helt sikker på, at det ikke var klipperen, der var noget galt med og det var det ikke. Den skal forøvrigt bruges ligesom en almindelig klipper=et lille stykke ad gangen. Jeg synes ikke den er prisen værd, hvis jeg ser på censorsystemet, men det er en god og stærk klipper. Jeg kommer aldrig til at stole på censorsystemet i den og så går ideen ligssom af den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2010 Jeg tænkte også at det kræver en hund som kan/vil holdes længere tid i poten end det normalt tager at klippe kløer. Det er iøvrigt en god ide at lære hundene at blive holdt et stykke tid, men jeg ville heller ikke stole 100% på sensoren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen A Besvaret Januar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2010 Jeg har en liggende derhjemme, der er brugt en gang og højst sandsynligt ikke bliver brugt mere. Det kræver en USANDSYNLIG sikker hånd og en meget rolig hund for at censoren virker i den - censoren er meget følsom. Den skal bruges 100% korrekt ellers virker den ikke og brugsvejledningen siger intet om dette (den skal f.eks. holdes lodret foran poten ellers bliver censoren ustabil og det står der ingen steder - det skal man kunne gætte ud fra billederne og det kunne jeg ikke=et stk. meget ulykkelig hund og endnu mere trist ejer). Jeg gik ned med min til Østrand for at være helt sikker på, at det ikke var klipperen, der var noget galt med og det var det ikke. Den skal forøvrigt bruges ligesom en almindelig klipper=et lille stykke ad gangen. Jeg synes ikke den er prisen værd, hvis jeg ser på censorsystemet, men det er en god og stærk klipper. Jeg kommer aldrig til at stole på censorsystemet i den og så går ideen ligssom af den. Jeg er helt enig i din vurdering (anmeldelse) af klipperen, og desværre må man sige, for ideen er jo rigtig god. Bortset fra det, er den bedste klipper jeg nogensinde har haft og brugt. Den ligger rigtig godt i hånden, og der er bid i den. Prisen for klipperen 495 kr. er vanvittig høj, jeg var dog så heldig at købe den på Ebay.com til en pris af 33 US$ eller 183 dkr. inkl. forsendelse, så jeg sparede heldigvis en del penge på købet. P.S. Hvis du ikke bruger klipperen, kunne du jo sætte den til salg. Jeg har desværre ikke brug for en mere, da jeg tror, at den holder rigtig mange år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2010 Men VIRKER censoren? Hvis man ellers holder den lodret? Petrine sidder pænt og længe, jeg er bare så nervøs for at klippe for langt, så det skulle mest være for min skyld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2010 QuickFinder® deluxe™ - How To Use It Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2010 Men VIRKER censoren? Hvis man ellers holder den lodret? Petrine sidder pænt og længe, jeg er bare så nervøs for at klippe for langt, så det skulle mest være for min skyld. Da jeg var nede og klage min nød til Østrand, fik jeg følgende besked: "Censoren virker, men du skal stadig kun klippe lidt ad gangen som normalt"..... Så er det jo op til folk selv at fortolke på den udmelding og om de så stadig brug for en censor. Hvis du vil, så må du gerne prøve min - jeg er bosiddende i Storkbh. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2010 Jeg er helt enig i din vurdering (anmeldelse) af klipperen, og desværre må man sige, for ideen er jo rigtig god. Bortset fra det, er den bedste klipper jeg nogensinde har haft og brugt. Den ligger rigtig godt i hånden, og der er bid i den. Prisen for klipperen 495 kr. er vanvittig høj, jeg var dog så heldig at købe den på Ebay.com til en pris af 33 US$ eller 183 dkr. inkl. forsendelse, så jeg sparede heldigvis en del penge på købet. P.S. Hvis du ikke bruger klipperen, kunne du jo sætte den til salg. Jeg har desværre ikke brug for en mere, da jeg tror, at den holder rigtig mange år. Lige pt. ligger den bare i trimmetasken og venter på, at jeg træffer en beslutning, for som en almindelig klosaks er den jo god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2010 Da jeg var nede og klage min nød til Østrand, fik jeg følgende besked: "Censoren virker, men du skal stadig kun klippe lidt ad gangen som normalt"..... Så er det jo op til folk selv at fortolke på den udmelding og om de så stadig brug for en censor. Hvis du vil, så må du gerne prøve min - jeg er bosiddende i Storkbh. Hm, tak for tilbudet, men nej tak, jeg ville tage et ordentligt hak (det kan jeg på de hvide negle), æv! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Januar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2010 Hm, tak for tilbudet, men nej tak, jeg ville tage et ordentligt hak (det kan jeg på de hvide negle), æv! Det var præcis også hvad jeg ville bruge den til .... Så æv er helt sikkert det rigtige ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts