Hop til indhold

Vil kun tisse i haven,dag og nat


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Ja... der er jo osse hunde, der ikke kan tåle BARF eller Olivers... :D

 

Bellas mor... Du bliver nødt til først og fremmest at stole på dig selv...

Du har jo en fin fornemmelse for den lille Bella...

Hold øje med, om hun trives. Hvis hun gør det, så er hun på det rette foder.

 

Selve indholdet og sammensætningen af stofferne i foderet er ok. Hvis du også har specielle ønsker om, hvordan -og af hvad-- foderet laves, så skal du måske have fat i et andet foder.... Eller lave maden selv... :wink: Det er nok en temperamentssag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja... der er jo osse hunde, der ikke kan tåle BARF eller Olivers... :D

Ja eller det hjemmelavet, som efter sigende skulle være så godt, det dur Buddy slet ikke til, så jeg synes ikke rigtig man kan sige, hvad der er det bedste foder, eller hvad der er godt for den og den hund, det må man eksperimentere lidt med. :D

 

Der er selvfølgelig noget jeg personligt selv bevidst går udenom, men det er jo en smagssag. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle jer med hjælp om mad, jeg syntes det er frygtelig svært at finde et rigtig godt foder, til så lille en hvalp, men JA jeg prøver, :D det var lettere med min gamle hund, hun var klar over hvad hun ville ha og spise og ikke ha, :lol:

 

Hvad frugt og evt. rå grønsager må hundehvalpe få ???

Bella kan ikke tåle og se jeg nærmer mig med frugt så står hun på min fod og hopper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak til alle jer med hjælp om mad, jeg syntes det er frygtelig svært at finde et rigtig godt foder, til så lille en hvalp, men JA jeg prøver, :D det var lettere med min gamle hund, hun var klar over hvad hun ville ha og spise og ikke ha, :lol:

 

Hvad frugt og evt. rå grønsager må hundehvalpe få ???

Bella kan ikke tåle og se jeg nærmer mig med frugt så står hun på min fod og hopper.

 

Du kan sagtens dele æbler, pære, appelsin og banan med hende :)

 

Som du kan se her, så er der mange grøntsager man kan give sin hund :)

 

http://www.hunde-forum.dk/hjemmelavede-madvarer-og-godbidder-til-hunden-vt579.html

 

Selv er jeg meget glad for at fodre med hjemmelavet mad :D

Og hvis jeg får et kuld mere eller en ny hvalp, så bliver de også fodret op på det, her ved jeg nemlig hvad de får, idag har jeg kogt 5 kg med fiskefileter, sildefileter og laks, spinat, gulerod, kartoffel, tomat, brune ris og havre :)

 

Og så kan jeg selv smage på det og det smager godt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal da lige fortælle at bella stot set er renlig,kun 11 uger gammel :P sidder her og små smiler, ,går til terrassedøen og slår til persiennerne og så er det med at komme og lukke døren op,det sker mange gange hun bare lige er ude og sætte numsen til jorden for så får "man" en godbid He he ja ja den går så længe man er så lille.2598_Bella_5_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal da lige fortælle at bella stot set er renlig,kun 11 uger gammel :P sidder her og små smiler, ,går til terrassedøen og slår til persiennerne og så er det med at komme og lukke døren op,det sker mange gange hun bare lige er ude og sætte numsen til jorden for så får "man" en godbid He he ja ja den går så længe man er så lille.2598_Bella_5_2.jpg

 

Tillykke med det, det er godt nok flot. Vores dalmatiner Tacco var også stort set renligi den alder og det er jo bare skønt :)

Vi kender godt den med lige at komme ud bare for at få en godbid. Det samme trick bruger han også når vi går tur. Når snoren strammer så stopper jeg og venter på at han ser på mig, så får han ros og en godbid og så går vi videre. Hvis det er rigtig gode godbider så løber han ud til snoren strammer og vupti så står han lige ved siden af mig og ser forventnings uld op på mig :D De er lidt udspekulerede de kære små :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LeneFrandsen

Jeg vil bare sige, at hold da helt op, hvor Bella bare ser sød ud!!! En rigtig nuser tøs :wink:

 

Det er helt normalt, hun helst vil tisse og besørge på vant grund, der er hun tryg, som andre også skriver. Og så er det da flot, at hun er blevet renlig så hurtigt og selv gør opmærksom på, når hun skal.

 

Du vil sikkert opleve, at hun langsomt bliver mere modig udenfor jeres have og med tiden vil sætte sig og tisse m.m. Så skal hun jo roses rigtig meget!

 

Min tøs på 2 år kan stadig gå tur (primært på morgenturen, som ikke normalt er så lang som de andre ture) og så først tisse, når hun kommer hjem i haven. Men det er simpelthen fordi hun "glemmer" det ... der er så mange spændende dufte og ting, hun lige skal opleve først. Så hænder det, at først hun sætter sig, når vi kommer tilbage til haven, hov forresten, jeg skal da også lige tisse :D Går vi længere ture, gør hun naturligvis det hun skal ... men nu er hun jo altså lige blevet to år.

 

Held og lykke med Bella. Hun ser SKØN ud.

 

Kh

Lene

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...