Hop til indhold

Hvor meget mad ?????


Gæst SloBo
 Share

Recommended Posts

Gæst SloBo

Hej Alle..

 

Så er lille Coco blevet 6 Kg tung :)

 

Hvor mange grem mad synes i jeg skal give hende hver gang? Hun får mad 2 gange om dagen + så får hun lidt ris / kartofler i hvis vi får sådan noget?

 

 

Simon & Coco :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hej Alle..

 

Så er lille Coco blevet 6 Kg tung :)

 

Hvor mange grem mad synes i jeg skal give hende hver gang? Hun får mad 2 gange om dagen + så får hun lidt ris / kartofler i hvis vi får sådan noget?

 

 

Simon & Coco :)

 

Det er vanskeligt at svare på uden at kende Cocos aktiveringsniveau - og uden at kende hende i øvrigt.

Hunde har forskellige behov og optager ikke alle foderet lige godt.

 

Så mit råd er at se på hende hver dag og fodre derefter.

Ribbenene skal lige kunne anes, når hun bøjer i kroppen.

 

Generelt kan man sige at foderposens anbefaling er i overkanten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Hun er ikke ret gammel, så jeg vil mene at 2 gange mad pr dag ikke er ret meget, og jeg vil også mene at hun skal spise nærmest hvad hun kan hvis hun ikke bliver så tyk at du ikke kan mærke ribbene :)

 

Nogen dyrlæger mener at hunde nærsmest skal sulte for at være fin, det mener min dyrlæge ikke :)

 

Så giv hende hvad hun kan spise hvis hun ser fin slank ud :)

 

Får hun godbidder ved siden af, og hvis hvilke?

 

Hvordan går det ellers med hende?

Synes det er længe siden vi har hørt noget :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nalle24

Min forældre har en DS,også en tæve.. og de har snakket med opdratteren om hvor meget mad hun skulle have om dagen, opdrætteren sagde at der skulle være mad i skålen hele tiden,da DS hunde bruger en masse krudt.. og MEGET som hvalp :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er ikke ret gammel, så jeg vil mene at 2 gange mad pr dag ikke er ret meget, og jeg vil også mene at hun skal spise nærmest hvad hun kan hvis hun ikke bliver så tyk at du ikke kan mærke ribbene :)

 

Nogen dyrlæger mener at hunde nærsmest skal sulte for at være fin, det mener min dyrlæge ikke :)

 

Så giv hende hvad hun kan spise hvis hun ser fin slank ud :)

 

Får hun godbidder ved siden af, og hvis hvilke?

 

Hvordan går det ellers med hende?

Synes det er længe siden vi har hørt noget :shock:

 

Hun får godbider, og lidt andet i ny og næ, som hunde nok altid gør :)

 

Ja, jeg kan stadig ikke lægge billeder ind, ved simpelthen ikke hvad der er galt med upload funktionen når jeg skal bruge den desværre, mem jeg prøver stadig... Hun er blevet rigtig stor siden sidst, så prøver lige at få lagt nogle billeder ind på en anden måde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hun er ikke ret gammel, så jeg vil mene at 2 gange mad pr dag ikke er ret meget, og jeg vil også mene at hun skal spise nærmest hvad hun kan hvis hun ikke bliver så tyk at du ikke kan mærke ribbene :)

 

Nogen dyrlæger mener at hunde nærsmest skal sulte for at være fin, det mener min dyrlæge ikke :)

 

Så giv hende hvad hun kan spise hvis hun ser fin slank ud :)

 

Får hun godbidder ved siden af, og hvis hvilke?

 

Hvordan går det ellers med hende?

Synes det er længe siden vi har hørt noget :shock:

 

Hun får godbider, og lidt andet i ny og næ, som hunde nok altid gør :)

 

Ja, jeg kan stadig ikke lægge billeder ind, ved simpelthen ikke hvad der er galt med upload funktionen når jeg skal bruge den desværre, mem jeg prøver stadig... Hun er blevet rigtig stor siden sidst, så prøver lige at få lagt nogle billeder ind på en anden måde :)

 

Hvad går galt når du oploader?

 

Lad hende spise, hvordan er hendes appetit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...