Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oskar virker nedtrykt.

Featured Replies

Besvaret

I torsdags blev Oskar kastereret. Han var som man kunne forvente påvirket af nakosen og fik selvfølgelig masser af ro og tid til at komme til hægterne.

Natten var et mareridt. Hvilket jeg har beskrevet i et andet indlæg.

Fredag gik fredelig, han var med ude og gå en lille tur i snor, da han ikke måtte fare for meget omkring det første døgn. Han virkede noget nedtrykt. Hvilket han også gjorde den første dag. Men jeg kan læse i papirene, som jeg fik med hjem at det er helt naturlig den første dag. Men her er det bare fortsat.

I dag lørdag er han mere nedtrykt end de andre dage og han vil helst have ro og være sig selv. Han spiser sin mad, men kommer ikke hen til os, når vi spiser eller laver mad. Jeg plejer normalt at have 2 hunde ved mig, når jeg laver mad. De ved at de får en skive ost hver morgen og de sidder pænt på hver sidde af mig og venter til de får deres ost. Men i dag var der ingen Oskar.

Han har kun været med ude at gå en lille morgentur i dag og han trykkede sig opad mig på hele turen. Ellers har det kun været haven, så han har fået tisset. Men han vil gerne ligge derude i kulden. Jeg tror at det er pga at han kan være sig selv.

Såret ser fin ud og der er ingen tegn på hævelse eller betændelse.

Her i eftermiddag, da vi fik gæster, da var han ikke ude og hilse på dem. Hvilket ikke ligner ham.

Victor lader ham have ro. Han fornemmer helt sikker, at Oskar ikke har det godt.

Det gør ondt at se på hans bedende hundeøjne.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan jeres hunde havde det efter de blev kastereret.

Besvaret

Jeg synes at jeg kan huske at Herr Flick også var lidt mut og morgensur :hmm:

så tror måske det er meget normalt at de lige skal lande igen - og det er jo nok individuelt hvor længe det tager :blink:

Håber han snart bliver sig selv igen :hjerte:

Besvaret

Cujo er ikke kasteret, men han var oz sådan da han blev opereret i benet og fik krave på, mut og gad ikke så meget.

Fik i nok smertestillende med til bettemand?

Besvaret

Min første tanke var også om han fik nok smertestillende, jeg syntes det lyder som om han har ondt?

Besvaret

Jeg kan ikke huske, hvordan Alto var - men jeg mener ikke han virkede nedtrykt. Men jeg ville ringe til dr. dyr og forhører mig, det burde ikke ændre ham så meget :confused:

Besvaret

Så vidt jeg husker var hverken Futte eller Baloo nedtrykte eller andet bagefter :hmm:Jeg hælder altså også til at han har ondt :cry: Måske skulle du lige få Doktor Dyr til at kigge på ham og se om alt er som det skal være? Rigtig god bedring med ham :ae:

Besvaret

I og med at han ikke fører samme aktive liv...........kan det ikke også have noget at sige?

aslan bliver også lettere nedtrykt hvis han ikke får sine gå-ture osv?

Men jeg ville også ringe til dyrelægen og hører ad.

Og god bedring med ham :ae:

Besvaret
  • Forfatter

Allerførst undskyld, at jeg først ser jeres svar nu. :oops:

Min egen tanke var også om han havde ondt. Han fik metacam med hjem, hvor han skulle have 1 tablet 2 gange daglig. Han er nu på 1½ tablet 2 gange daglig efter at jeg har snakket med dyrlægen.

Han er nu næsten den gode gamle Oskar igen. :-D

Så det har været fordi han havde ondt.