Hop til indhold

Tittel til vedhæftet billede?


Gæst MariePylaia
 Share

Recommended Posts

Gæst MariePylaia

Hvordan skriver I nedenunder hvert billede i vedhæfter i en tråd?

 

Eks. " Kingo er i færd med at spise far. " :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Ku' vi - jeg :oops: - få et eksempel, er nemlig ikke helt klar over, hvad du spørger om :genert:

 

Jeg synes jeg gav et eksempel med Kingo-historien der.

 

Nå, men. Jeg mener at når i laver tråd og vedhæfter 10 billeder af vovse. Så skriver i nedenunder til hvert billede en beskrivelse. Eksempelvis " Mona leger i sneen", " Mona og hendes bedste hundeven!" osv..

 

:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er fordi deres billeder er oploadet til en anden hjemmeside, fx photobucket.com. Så tager de billedets adresse (url) og sætter det ind sådan: [*img]http://dittzeh.dk/billeder/blogbilleder/110110-1.jpg[*/img] (Fjernes stjernerne ville dette give følgende billede):

 

110110-1.jpg

 

Prøv at højreklikke på billedet jeg har sat ind. Vælg så "Egenskaber", så kommer der en boks op, hvor man finder billedets adresse - Denne er så identisk med den der var mellem [*img][*/img] :-)

 

Håber det gav lidt mening?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jeg gav et eksempel med Kingo-historien der.

 

Nå, men. Jeg mener at når i laver tråd og vedhæfter 10 billeder af vovse. Så skriver i nedenunder til hvert billede en beskrivelse. Eksempelvis " Mona leger i sneen", " Mona og hendes bedste hundeven!" osv..

 

:hmm:

 

Uden at skulle udtale mig skråsikkert om emnet, mener jeg, at de billeder ikke uploaded via "upload filer" funktionen, men via ekstern udbyder f.eks. photobucket o.lign eller kopieret fra en hjemmeside ved hjælp af indsæt billed ikonet.

 

IMG_2147.jpg Bailey

 

IMG_0568.jpg Schæfer vaps

 

Er det noget a la ovenstående ekspempler af Bailey og schæfer vaps, du tænker på :genert: De er indsat ved hjælp af "indsæt billed ikonet"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...