Gæst MariePylaia Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hvordan skriver I nedenunder hvert billede i vedhæfter i en tråd? Eks. " Kingo er i færd med at spise far. " Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Hvordan skriver I nedenunder hvert billede i vedhæfter i en tråd? Eks. " Kingo er i færd med at spise far. " Jeg sad lige og spekulerede over det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ku' vi - jeg - få et eksempel, er nemlig ikke helt klar over, hvad du spørger om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ku' vi - jeg - få et eksempel, er nemlig ikke helt klar over, hvad du spørger om Jeg synes jeg gav et eksempel med Kingo-historien der. Nå, men. Jeg mener at når i laver tråd og vedhæfter 10 billeder af vovse. Så skriver i nedenunder til hvert billede en beskrivelse. Eksempelvis " Mona leger i sneen", " Mona og hendes bedste hundeven!" osv.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg tror det er fordi deres billeder er oploadet til en anden hjemmeside, fx photobucket.com. Så tager de billedets adresse (url) og sætter det ind sådan: [*img]http://dittzeh.dk/billeder/blogbilleder/110110-1.jpg[*/img] (Fjernes stjernerne ville dette give følgende billede): Prøv at højreklikke på billedet jeg har sat ind. Vælg så "Egenskaber", så kommer der en boks op, hvor man finder billedets adresse - Denne er så identisk med den der var mellem [*img][*/img] Håber det gav lidt mening? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg har lige søgt lidt hurtigt, og er man interesseret i at vide hvordan Photobucket.com virker, er her en fin guide: Nordisk Herpetologisk Forening • Vis emne - Guide til upload af billeder - photobucket.com Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg synes jeg gav et eksempel med Kingo-historien der. Nå, men. Jeg mener at når i laver tråd og vedhæfter 10 billeder af vovse. Så skriver i nedenunder til hvert billede en beskrivelse. Eksempelvis " Mona leger i sneen", " Mona og hendes bedste hundeven!" osv.. :hmm: Uden at skulle udtale mig skråsikkert om emnet, mener jeg, at de billeder ikke uploaded via "upload filer" funktionen, men via ekstern udbyder f.eks. photobucket o.lign eller kopieret fra en hjemmeside ved hjælp af indsæt billed ikonet. Bailey Schæfer vaps Er det noget a la ovenstående ekspempler af Bailey og schæfer vaps, du tænker på De er indsat ved hjælp af "indsæt billed ikonet" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ahh.. Tak for hjælpen begge to! :5up: Så må jeg hellere få set på det photobucket.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ahh.. Tak for hjælpen begge to! :5up: Så må jeg hellere få set på det photobucket.. Det var så lidt Til Flickr brugere, så mener jeg at man kan gøre det samme med billederne derfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts