Gæst charlotte juul hansen Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 (rettet) Brun labrador han, parring tilbydes brun labrador han stam bog i DJR HD.A AA.oo øjenlyst fri optigentestet clear CNM Clear og EIC Clear:-D Iron er sød og glad hund han bliver brugt til jagt og er en dejlig fam hund du kan se mere om ham inde på Hjemmesiden iron er lige blevet far 3 kuld hvalpe de kan ses på hjemmesiden eller ring 22974455 til mig mvh charlotte Redigeret Januar 23, 2010 af charlotte juul hansen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trebor Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Hej charlotte Jeg ville være interesseret i en parring med din brune lr han med min meget intelligente smukke lr brune hun Hvad er konditionerne Robert christensen 25301564 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Ihhh jeg ELSKER brune lab. hvor er han et dejligt pragt eksemplar!! Og saa elsker jeg ejere der tester for ovenstaaende:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Vil bare lige gøre opmærksom på at der helst skal noget sort indover, da den brune farve ellers vil blive al for lys Men ja, han er lækker:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2011 Hej charlotteJeg ville være interesseret i en parring med din brune lr han med min meget intelligente smukke lr brune hun Hvad er konditionerne Robert christensen 25301564 Hun er ikke medlem på siden længere, så du skal nok ringe til hende, hvis du vil i kontakt med hende.. Men jeg synes du bør finde en sort han, der bærer brunt istedet for at finde en brun han. Den brune farve bliver al for lys, hvis man avler brun på brun på brun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts