Freudika Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Når nu det ser sådan her ud, når man ligger i sengen ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2010 Årh hygge Sådan ligger jeg faktisk med Oskar nærmest hver dag, det er kedeligt at være sygemeldt, men efter jeg har fået Oskar, har det været lidt lettere at holde ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2010 Det er nemlig superhyggeligt ... Tulle på den ene side af mit ben - og den sorte klat til højre for min fod - det er Bella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2010 Hvor dejligt Det ser ud til du sidder nogenlunde som jeg plejer, når jeg sidder i sengen. Tit så kommer Oskar op, og sætter sig ved siden af min mave og med hovedet på mit bryst. Årh, det er er altså skønt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2010 Hygge, hygge, hygge. Alting er bare bedre med hunde. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts