Ida_Asta Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Hej, Jeg sidder lige og forsørger at blive medlem af DKK, så jeg rent faktisk kan komme på det hvalpemotivationshold jeg får opkald om senere i dag, men jeg kan ikke finde ud af hjemmesiden. Hvordan fan*** bliver jeg medlem?? Venlig hilsen Ida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Hej, Jeg sidder lige og forsørger at blive medlem af DKK, så jeg rent faktisk kan komme på det hvalpemotivationshold jeg får opkald om senere i dag, men jeg kan ikke finde ud af hjemmesiden. Hvordan fan*** bliver jeg medlem?? Venlig hilsen Ida Her: Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Her:Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere Tak... Haha.... Det lykkedes mig, da jeg rent faktisk læste hvad der stod på siden. Godt klaret, Ida... Det må være jetlaget skyld!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Tak... Haha.... Det lykkedes mig, da jeg rent faktisk læste hvad der stod på siden. Godt klaret, Ida... Det må være jetlaget skyld!! Hihi.. godt at du fandt frem til det:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Hihi.. godt at du fandt frem til det:5up: Ja Nu kan Ekaterina bare ringe. I'm ready... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts