Hop til indhold

Flere "faceder"


Aslan
 Share

Recommended Posts

Altså, Aslan er mange hunde!

 

Når det bare er martin og jeg der er hjemme, har vi en helt vildt kærlig og stille hund som intet fylder. Han er hyggelig og rar. Vi har for ca 30 min siden haft hyggetid!

 

Hygetid skal forståes som jeg sider i skrædderstilling og Aslan sider lige foran mig. Imens jeg snakker ligger han hovedet på mit hoved/skulder og hviler sit hoved. Så får jeg lige et par møzzer og så sider han og slapper af, og bare nyder at blive kløet og nusset og snakket til.

Stille og rolig, vejr trækningen er noget helt særligt - meget meget roligt, og man kan hører hvordan Aslan bare slapper af.

 

Denne hyggetid udløser altid hviletid. Det må enten være meget meget afsappende eller meget krævende at hører på mine utallige historier :mrgreen:

 

 

Det er så hygge facaden

 

Han har også en fræk facade herhjemme :engel:

 

 

 

Men, nu ville jeg jo gerne at folk kunne se Aslans hyggefacade, men så snart at der kommer en gæst, så er Aslan anderledes.

 

Han kan stadig være rolig, men går gæsten på toilet, går aslan lige ud og kigger om døren nu også ER lukket :blink:

 

Han skal HELE tiden holde øje, sæt der var noget der gik forbi hans næse :shock:

 

 

 

Vi er jo selv skyld i det, vi har ALTID rost aslans nysgerrighed, og inviteret ham til at være med i så meget som muligt.

 

Men kan man, og hvis, så hvordan får vi hyggehunden frem i ham når vi har gæster? Eller har hunde bare forskellige facader i forskellige situationer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi vel også... Altså opfører os anderledes når vi feks har gæster:-D

 

Så hvorfor ikke hunde..

 

Jeg kan dog godt følge dig. Jeg har tit været lidt ked af at andre aldrig fik hygge sheila at se. Især når jeg møder folk udendørs med sheila, så virker hun meget reserveret og lidt fjern og så er hun helt anderledes når man er inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...