Hop til indhold

Nu må det gerne snart stoppe, nu vralter Vic


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Der er noget med Victor's ben eller pote? Min kæreste lagde mærke til det her til morgen, at han går mærkeligt. Vi har så lavet det helt store tjek på alle trædepoterne, og han trædepoter er da en ganske lille smule tørre og ru, trods vi skyller efter vi kommer ind fra luftetur og bruger potevoks.

 

Men min kæreste siger, at han tror han måske er overanstrengt, fordi vi har gået meget mere med ham, i den her periode med maven? Fordi han har gjort mere tegn til at skulle ud:hmm:og måske fordi det er svært for ham at gå pga. alt sneen? Men han insisterer jo selv på de laaange ture, og er ikke til at drive hjem:vedikke: Han er nærmest utrættelig, når vi er ude og gå :confused:

 

Det han gør er at han nærmest vralter lidt. Jeg har mærket på benet (det er bagbenet han går mærkeligt på, og på knæet (hedder det det på en hund? det må jeg gerne, også på det andet han ikke går mærkeligt på), der er ingen forskel, i udseende, han er ligeglad. Dog bemærkede jeg, at neglene på den pote, på det ben han går mystisk på, er længere, men har har næsten lige været ude, og få dem ordnet i denne her måned.

 

Men han har nu taget 400 g på, han det influere på hvordan hunden går.

 

Han skal til sundhedstjek og vaccination her om 14 dage, hvad skal jeg få dyrlægen til at tjekke, hvis det fortsætter?

 

Er der noget jeg selv kan gøre?

 

Jeg tænker lidt på om jeg skal give ham en halv rimadyl, for at se om han så går anderledes, om han beskytter benet, og går "mærkeligt/spænder", hvis han har ondt :hmm:

 

Victor-mor i vildrede:vedikke:

 

Edit: Vi klippede de negle på det bagben, han gik sært på, og så gik han normalt efterfølgende. Der skulle åbenbart kun det til. Selvom de ikke var meget lange. Så vi åndede lettet op :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...