Hop til indhold

Hvalpe træning


Gæst Diva
 Share

Recommended Posts

Jubii.. Har lige været til første hunde træning (dog bare teori uden hund)..

 

Det var bare så super.. Skønt at få nogle gode råd og komme igang med :)

 

Så kan kun sige til alle andre der har hund.. Kom afsted til træning.. Det er klart pengene værd og det er små ting man måske gør forkert der kan ødelægge hunden.. Afsted afsted.. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg have lov at spørge hvor du går til træning?

Nu har jeg efterhånden brugt et par uger på at finde et sted som passer os, men det er endnu ikke lykkedes... SUUKK. :) Enten er det for dyrt, de forkerte dage eller for langt væk... :stupid:

 

Louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg have lov at spørge hvor du går til træning?

Nu har jeg efterhånden brugt et par uger på at finde et sted som passer os, men det er endnu ikke lykkedes... SUUKK. :) Enten er det for dyrt, de forkerte dage eller for langt væk... :stupid:

 

Louise

 

 

Jeg ville have trænet ved DCH, men der er vente liste..

 

Så jeg træner ved Hunden i centrum ved britt Jørgensen..

Det koster 750 for hvalpe træning i 10 uger.. Og det er da dyrere end andre steder jeg har kigget, men tro mig, hun er det værd!!! Om ikke andet så bare som en start hvis man ikke har råd til mere end bare et kursus..

Ved der er plads på holdet.. Hvis du er interesseret.. Det er super godt og det var bare efter teori jeg har det sådan, ihh tænk hvordan det bliver når man har sin vaps med ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen

 

Har først set dit svar nu.

Ja der er nemlig venteliste alle steder!!! Lige nu står jeg på vent ved DCH Aalborg og DCH Nørresundby.

Nå men jeg var så, så heldig at få en plads på et kursus ved nordjysk hundetræning, som også holder til på voerbjergvej, og vi skal allerede starte på lørdag, så det glæder jeg mig enormt meget til. :)

 

Louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare et lille OBS fra mig vedr. hvalpetræning:

 

- Gør kun som træneren siger, hvis det føles rigtigt for dig. Hvis han/hun f.eks. vil ha' at man skal bruge kvælerhalsbånd/rykke i snoren/skælde ud/nive hvalpen osv., så er trænerens viden nok ikke heeeelt up-to-date ;-)

 

- Hold øje med din hvalp, når der er frikvarter - især hvis mange hvalpe bliver sluppet løs samtidig. Din hvalp skal synes, at det er rart at være sammen med de andre - den skal ikke tromle ned af de andre.

 

Dårlig hvalpetræning kan skade mere end det gavner.

God hvalpetræning kan være super for både hvalp og ejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare et lille OBS fra mig vedr. hvalpetræning:

 

- Gør kun som træneren siger, hvis det føles rigtigt for dig. Hvis han/hun f.eks. vil ha' at man skal bruge kvælerhalsbånd/rykke i snoren/skælde ud/nive hvalpen osv., så er trænerens viden nok ikke heeeelt up-to-date ;-)

 

- Hold øje med din hvalp, når der er frikvarter - især hvis mange hvalpe bliver sluppet løs samtidig. Din hvalp skal synes, at det er rart at være sammen med de andre - den skal ikke tromle ned af de andre.

 

Dårlig hvalpetræning kan skade mere end det gavner.

God hvalpetræning kan være super for både hvalp og ejer.

 

Vores træner er adfærsbehander.. Og vi må slet ikke skælde vores hunde ud.. Og fysisk afstraffelse (og kvæler hals bånd ) er bortvisnings grund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...