Hop til indhold

Sine søger nyt hjem


Gæst Tessa&Molly
 Share

Recommended Posts

Gæst Tessa&Molly

 

Som nogen af jer ved, har jeg de sidste 14 dage været plejemor for Sine på nu 19 uger.. Desværre kan vi ikke tilbyde hende et permanent hjem, selvom vores hjerter gerne vil :cry: Det bliver for meget med tre store hunde, når de er så tæt aldersmæssigt..

 

 

 

 

 

 

Beskrivelse af Sine:

  • Sine er af racen hvid schæfer - uden stamtavle
  • Hun er en smule undervægtig - men hun tager lige så stille på..
  • Hun er meget kærlig, loyal og lærenem..
  • Hun kan sagtens bo sammen med andre hunde..
  • Hun er renlig og siger til når hun skal ud..
  • Hun er god til at gå i snor - hun trækker ikke, men hun er lidt tilbageholden overfor nye ting.. Det var vores egne hunde også i den alder..
  • Hun er IKKE chippet og har kun fået sin 8 ugers vaccine, har jeg ladet mig fortælle..

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive - I må spørge hvis der er spørgsmål..

 

 

Nåh jo, vi bor i Nordjylland og Sines ejendele (legetøj, madskåle, foder osv.) følger selvfølgelig med..

 

BILLEDER:

1. Sine sammen med vores hunde (Molly og Tessa)

2. Sine og Molly putter sammen

3. Smukke Sine

 

OPDATERING:

Sine har fået et nyt hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske spørg jeg dumt, men hvis hun kun har fået vacc i en alder af 8 uger og nu er 19 uger,, skal hun så ikke starte forfra og have 2 med en mdr mellemrum igen ? Og mht til chip er det så ikke et lovkrav at de skal være chippet inden de er 3 mdr ?

 

Hun er ellers dejlig men desvære for stor til vores lille flok... kan evt spørg min veninde som har en hvid han (kastrat)!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly
Måske spørg jeg dumt, men hvis hun kun har fået vacc i en alder af 8 uger og nu er 19 uger,, skal hun så ikke starte forfra og have 2 med en mdr mellemrum igen ? Og mht til chip er det så ikke et lovkrav at de skal være chippet inden de er 3 mdr ?

 

Hun er ellers dejlig men desvære for stor til vores lille flok... kan evt spørg min veninde som har en hvid han (kastrat)!

 

Jeg ved ikke om hun skal starte forfra ?

 

Og chippen er lovpligtig, men ved du hvad - vi har passet hende i 2½ uge og selvom hun er her, så synes jeg faktisk at det er hendes ejer eller kommende ejere der skal stå for det.. Vi får jo ikke penge eller noget for at passe hende, så jeg vil altså ikke ud og betale for vaccination og chipning.. Undskyld jeg er så firkantet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om hun skal starte forfra ?

 

Og chippen er lovpligtig, men ved du hvad - vi har passet hende i 2½ uge og selvom hun er her, så synes jeg faktisk at det er hendes ejer eller kommende ejere der skal stå for det.. Vi får jo ikke penge eller noget for at passe hende, så jeg vil altså ikke ud og betale for vaccination og chipning.. Undskyld jeg er så firkantet..

 

Syntes du har ret så det var ikke derfor jeg spurgte, men mere hvis en eller anden som sidder og måske gerne vil have hende er klar over de omkostninger der er forbundet med det.

Mht vacc så var det kun fordi jeg mente at hvis det forholdt sig sådan måtte fok jo ikke tro at den hellige grav var velforvaret og så kun give hende en enkel vacc. Hunden skal jo være ordenlig dækket ind om ikke andet også for de hunde den omgåes.

 

Håber at du finder et godt hjem til hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly
Syntes du har ret så det var ikke derfor jeg spurgte, men mere hvis en eller anden som sidder og måske gerne vil have hende er klar over de omkostninger der er forbundet med det.

Mht vacc så var det kun fordi jeg mente at hvis det forholdt sig sådan måtte fok jo ikke tro at den hellige grav var velforvaret og så kun give hende en enkel vacc. Hunden skal jo være ordenlig dækket ind om ikke andet også for de hunde den omgåes.

 

Håber at du finder et godt hjem til hende.

 

Lige præcis.. Hvis hun skulle være blevet her, så var det også blevet gjort..

 

 

Jeg har iøvrigt fundet et hjem til hende nu, og jeg håber hun kommer til at trives der.. Men hun vil blive savnet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...