Hop til indhold

Vil I have noget med?


Gæst Mette1107
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107

:vinken: Jeg laver i dag - eller senest i morgen - en ordre hos det engelske firma www.chemistdirect.co.uk hvor de bla. har billigt "Fish for dogs" foder og billigt Frontline, hvis man er til at bruge det :-D!

 

Det eneste jeg mangler er et svar fra en anden engelsk hunde netshop hvad de tager i forsendelses versus den jeg har valgt, men tror ikke det bliver billigere end ovenstående som er £ 7,5

 

Så hvis der er nogen der vil lave en fælles ordre siger I bare til :5up:- jeg bor på midtsjælland ved Haslev og kan godt køre ud med det til jer i en radius af ca 20 km. (Haslev, RIngsted, Køge, Næstved....)

 

Vi deler portoen som er ca 64 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Da jeg er født jyde kan jeg blive nødt til at spørge om du så ikke selv skal have lidt for at kører ud? :blink:

 

Ha :mrgreen:, ja jeg tænkte nok for sjællandsk....!!

 

Nej, hvis det ikke er til 10 forskellige, kører jeg gerne ud gratis med det i en rimelig afstand, hvis folk ikke har mulighed for at komme til mig :-D - tænkte mest på dem der ikke selv har bil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Hmm kan kun spare 20 kr. Det var dælme ikke meget:lol:

 

Jeg venter og ser. Min dyrlæge har reception på fredag, og hun har oplyst på hjemmesiden at der er tilbud på noget foder, så jeg håber lidt, det også gælder Olivers mad:-)

 

Nej 20 kr så er der ikke meget at komme efter :mrgreen:!

 

Men det er fordi jeg så gerne ville prøve det der "Fish 4 dogs" og det koster 529 kr herhjemme og 312 kr i den engelske shop...

 

Eller kender du da et billigt dansk sted at købe "Fish 4 ddogs" :-)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Jeg kender en, der godt kunne være interesseret. Jeg sender lige en PB, og håber du ikke når at bestille, inden du ser den. :-D

 

Det gør jeg ikke, for har ventet med at bestille til i dag :-D, så læser din PB om et øjeblik :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...