Hop til indhold

Hundesko


Lonny
 Share

Recommended Posts

Da Luna flækkede en negl, da købte vi en enkelt sko med hjem fra dyrehospitalet, men denne sko er dårlig, den bliver ikke siddende på hendes fod, og den er glat, så hun glider når hun har den på.

 

Nu er Luna gen kommet tilskade med hendes fod, og dyrlægen anbefaler at hun har sko på udenfor, så såret ikke bliver fugtigt, så jeg leder efter nogle bedre sko.

 

Jeg har så fundet dem her, men er de noget værd?

 

1017_m.jpg

 

Ruff Wear, Bark'n Boots™ Grip Trex

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Luna flækkede en negl, da købte vi en enkelt sko med hjem fra dyrehospitalet, men denne sko er dårlig, den bliver ikke siddende på hendes fod, og den er glat, så hun glider når hun har den på.

 

Nu er Luna gen kommet tilskade med hendes fod, og dyrlægen anbefaler at hun har sko på udenfor, så såret ikke bliver fugtigt, så jeg leder efter nogle bedre sko.

 

Jeg har så fundet dem her, men er de noget værd?

 

DGK_Front_500-450x360.jpg

 

http://www.*******.dk/potesokker-og-sko-161/ruffwear-barkn-boots-grip-trex-868.html

Vi købte PawZ de er super til at blive på :5up: hedder engangs sko men kan nemt bruges flere gange, tåler dog ikke alt for vild ræs rundt på asfaldt men i sne er de super 12 stk i en pakke købt hos Porcarni ved ikke om de findes i en butik hos jer også men altså ikke her i det mørke Jylland :oops: vi har jo brugt dem snart 2 uger nu fordi Zacko har de ødelagte poter :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte PawZ de er super til at blive på :5up: hedder engangs sko men kan nemt bruges flere gange, tåler dog ikke alt for vild ræs rundt på asfaldt men i sne er de super 12 stk i en pakke købt hos Porcarni ved ikke om de findes i en butik hos jer også men altså ikke her i det mørke Jylland :oops: vi har jo brugt dem snart 2 uger nu fordi Zacko har de ødelagte poter :genert:

 

De ser meget gode ud, men bliver de siddende, og er de skridsikre?

 

Som sagt, så blev jeg sur på den sko Luna allerede har, fordi at den hele tiden faldt af, og fordi hun hele tiden gled i dem

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser meget gode ud, men bliver de siddende, og er de skridsikre?

 

Som sagt, så blev jeg sur på den sko Luna allerede har, fordi at den hele tiden faldt af, og fordi hun hele tiden gled i dem

Vi har også en fra dyrlægen som vi købte engang, i sådan noget neopren noget det værste gang l... falder af hele tiden, de her kan vi nemt gå en time med og de sidder samme sted når vi kommer hjem, og løbe fri heller ikke et problem, og han er helt ligeglad med at have dem på ingen ting der, det eneste er som sagt afsfaldt er hårdt ved dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også en fra dyrlægen som vi købte engang, i sådan noget neopren noget det værste gang l... falder af hele tiden, de her kan vi nemt gå en time med og de sidder samme sted når vi kommer hjem, og løbe fri heller ikke et problem, og han er helt ligeglad med at have dem på ingen ting der, det eneste er som sagt afsfaldt er hårdt ved dem

 

Var det dem her i fik, det er nemlig dem Luna fik

 

507.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det dem her i fik, det er nemlig dem Luna fik

 

507.jpg

ligner dem meget :confused: glemte at skrive at de andre men dem har du jo så også lige kigget på vi købte en str L 139 kr og er det kun en pote du skal have dem på er der jo til noget tid, Zacko har nogle dage haft på alle 4 og det gik fint

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ved at købe et par Ruffwear-sko til Mio, men som jeg har kunne google mig frem, så er der lige så mange for som der er imod - en af grundene er, at de skulle falde nemt af (hos nogle hunde) og at det derfor er dyrt, hvis man ikke kan finde dem igen.. :hmm:

 

Jeg hader at købe sådanne dyre ting uden, at "mærke" dem først og se dem på, men jeg kan ikke finde noget info om fysiske butikker i midtjylland, så nu har jeg lidt droppet dem. :vedikke:

 

Mit spørgsmål går nu på de der smarte PawZ engangs-"kondomer" i farver.. :lol:

Klemmer de om benet/stopper blodtilløbet til foden, falder de af eller er de bare så fantastiske, som man kan læse sig frem til?? :hmm:

Og giver de god friktion, eller bliver vovse til bambi på isen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ved at købe et par Ruffwear-sko til Mio, men som jeg har kunne google mig frem, så er der lige så mange for som der er imod - en af grundene er, at de skulle falde nemt af (hos nogle hunde) og at det derfor er dyrt, hvis man ikke kan finde dem igen.. :hmm:

 

Jeg hader at købe sådanne dyre ting uden, at "mærke" dem først og se dem på, men jeg kan ikke finde noget info om fysiske butikker i midtjylland, så nu har jeg lidt droppet dem. :vedikke:

 

Mit spørgsmål går nu på de der smarte PawZ engangs-"kondomer" i farver.. :lol:

Klemmer de om benet/stopper blodtilløbet til foden, falder de af eller er de bare så fantastiske, som man kan læse sig frem til?? :hmm:

Og giver de god friktion, eller bliver vovse til bambi på isen?

De er geniale, men har dog fundet udaf af de går nemt i stykker på asfaldt, så der holder de ikke sådan flere dage, men i sne, og græs osv :5up: de klemmer ikke om benet og falder ikke af og ingen bambi :blink: eneste minus er asfaldt, men har nok også lidt og gøre med om man bare går stille og roligt eller kegler rundt som Zacko gør :oops: Zacko havde nogle dage på alle 4 poter mens der var meget sne og han er helt ligeglad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Luna prøvet sine nye sko :-D

 

Hun syntes selvfølelig at de var lidt underlige, men gåturen gik godt, og på trods af at hun sprang rundt i sneen, og til og med gravede lidt, så blev skoene siddende hele turen :5up:

 

Her kan I se Luna i hendes fine nye sko :mrgreen:

 

28012010004.mp4 from Lonny on Motionbox

 

28012010005.mp4 from Lonny on Motionbox

 

28012010006.mp4 from Lonny on Motionbox

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Luna prøvet sine nye sko :-D

 

Hun syntes selvfølelig at de var lidt underlige, men gåturen gik godt, og på trods af at hun sprang rundt i sneen, og til og med gravede lidt, så blev skoene siddende hele turen :5up:

 

Her kan I se Luna i hendes fine nye sko :mrgreen:

 

28012010004.mp4 from Lonny on Motionbox

 

28012010005.mp4 from Lonny on Motionbox

 

28012010006.mp4 from Lonny on Motionbox

Det var de der røde nogle som du har sat link ind til ikke, rart at vide at de dur hvis man skal ud og have noget mere langtids holdbart engang, blev de på uden at du skulle rette dem og alt det der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var de der røde nogle som du har sat link ind til ikke, rart at vide at de dur hvis man skal ud og have noget mere langtids holdbart engang, blev de på uden at du skulle rette dem og alt det der?

 

De skulle ikke rettes eller noget, de blev bare siddende :5up:

 

Nu er dette jo kun første test, så jeg skal ikke kunne sige om jeg bare har været heldig, men indtil nu er jeg yderst tilfreds, hun hverken tabte dem, eller gled i dem :-D

 

Og ja, det var dem her

 

1017_m.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De skulle ikke rettes eller noget, de blev bare siddende :5up:

 

Nu er dette jo kun første test, så jeg skal ikke kunne sige om jeg bare har været heldig, men indtil nu er jeg yderst tilfreds, hun hverken tabte dem, eller gled i dem :-D

 

Og ja, det var dem her

 

1017_m.jpg

 

Ih hvor ser hun fin ud! :lun:

 

Må jeg spørge hvad du gav for dem, og er de blå, røde eller sorte?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gav 559 for 4 stks., og de er røde

Er vel heller ikke slemt tror da vi får flere år siden gav måske 150 eller noget for de der skod nogle ved dyrlægen som falder af hele tiden, og når der er 4 stk

Link til indlæg
Del på andre sites

Er vel heller ikke slemt tror da vi får flere år siden gav måske 150 eller noget for de der skod nogle ved dyrlægen som falder af hele tiden, og når der er 4 stk

 

Jeg syntes heller ikke at der er så galt, slet ikke efter jeg har set dem, de ligner nogen der kan holde resten af hendes liv :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...