Gæst Pia J Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Vil lige høre hvad i andre gør :hmm: synes nemlig det er svært hvad og om man skal give kosttilskud, og gør man skade eller gavn :genert:jeg giver Luposan ledkraft ( glukosamin ) Luposan flåtvæk Seegreens ( til tænder for plak og tandsten) Olie er jeg holdt med fordi han får et foder nu som er lavet på fisk, så det er taget væk men ellers har han også fået det. Hvad gør I og hvad mener i om min coktail??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 jeg synes det lyder fint :slem: jeg giver også en masse kosttilskud tror ikke på der skal virkelig meget til før det er og overdrive:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jeg tænker også på at begyndt på noget vitamin-tilskudsværk, men jeg synes det er en jungle :blink: og meget af det der findes er jo pulver, så tænker jeg, hvordan må det være at få i tørfoderet, forestiller mig det må være en tør fornøjelse host host? Vic plejer jo at få hans foder i foderbolde osv...? fåes der vitamin-piller til hunde? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts