Hop til indhold

Efterlysning; Amerikansk bulldogs 6 mdr.


Gæst Caine
 Share

Recommended Posts

Gæst Caine

Kære alle sammen.

Vi har brug for en hjælpende hånd, så hvis nedenstående får en klokke til at ringe, må I meget gerne skrive til os :D

For 4 mdr siden købte vi en skøn Amerikansk Bulldog hvalp, hanhund, i Tappernøje (udenfor Holme Olstrup/Næstved). Vi har kontaktet sælger et par gange efterfølgende for at få evt tlfnr eller emailadr på de andre købere, men det er ikke lykkedes for os :cry:

Vi vil egentlig bare høre dem ad hvordan det går for deres hvalpe, sammenligne størrelse, udveksle evt problemstilliger og måske endda mødes :D

Kuldet var på ca 7 hvalpe, hvoraf vores var den eneste hanhund. Han var umiddelbart den eneste der stod lidt ud af gruppen, med helt lyse øjne og lyse tigerstriber.. tøserne var mere "normale" i farverne, såsom hvid med plamager eller mørk tigerstrib. Bla var der en karakteristisk hun, helt hvid med sorte markeringer på ørerne og en sort plet på ryggen :)

De havde begge forældre og faren er/var rødbrun og moren hvid med sorte plamager. Siger det dig noget - har du evt selv én af hvalpene - må du meget gerne give lyd fra dig, da vi meget gerne vil se og/eller høre om tøserne 8)

Mvh Caine, Jesper og Sine

 

 

Ej, kom nu - er der da slet ikke nogen der kan nikke genkendende til ovennævnte beskrivelse?! Det kunne være så hyggeligt med et lille søskende-træf :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst snevinter

Jeg har ikke en bulldog - må jeg hellere lige sige først. Men jeg kan godt forstå hvorfor du gerne vil arrangere et søskende møde, eller hvis muligt, bare udveksle information.

 

Har du forsøgt med www.hundegalleri.dk og www.jubii.dk ? Måske skal du oprette en tråd der også eller andre steder :)

 

Held og lykke. Jeg håber jeres lille han får et par søskende at se ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...