bellas mor Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Mange tak for søde hilsner,:5up: Har desv ikke fået alt læst inden der er slettet, :megaked:MEN mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jamen jeg skynder mig at sende et stort tillykke til dejlige Bella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Stot tillykke med Bellas 2. år :klovn: Havde hun en god dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 STORT tillykke fra Nana og mig :tillykke::klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Stot tillykke med Bellas 2. år :klovn: Havde hun en god dag? Ja tak Bella havde en god dag, der kom børn på besøg og dem elsker hun, så Ja, tror hun hyggede sig, også med parpir og gaver,som ben og godbider:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts