Hop til indhold

SensiStop: Astma og allergi middel


Gæst Lena
 Share

Recommended Posts

Jeg kan se i mange af trådene at mange af Jeres hunde lider af allergi.

 

 

De skal have dyr specialkost, som man selvfølgelig gerne betaler.

De skal have desensibiliserings kure, som man selvfølgelig gerne kører til dr. dyr og får behandlet hunden med.

De staklkels hunde koster deres ejere blod, sved og tårer for vi vil så gerne gøre det allerbedste for dem.

 

 

Jeg har selv god erfaring med SensiStop. Min hest fik svamp i kronranden og stod til aflivning. Men en behandling med SensiStop fik bugt med svampeinfektionen UDEN brug af svampedræbende midler i øvrigt.

 

 

Min mand og datter er i fuld gang med en behandling. Min mand på grund af massiv træthed 2 år efter en blodprop. Der gik ikke mere end 14 dage, så var der mærkbar forbedring at spore. Nu, 2½ måned efter start, suser han rundt på jagt hver weekend. Han har fået energi igen.

 

 

Vores datter er under mistanke for gluten og laktoseallergi. Jeg må indrømme at jeg ikke turde andet end at give hende en behandling med SensiStop - også inden vi kunne få en diagnose. Der kan jo gå lang tid med at få en diagnose.

I denne uge har hun været til priktest hos allergilægen. Der var INGEN allergi, på trods af, at hun hvert år må tage antihistaminer, når hun slår græs.

Den ekstremt tørre hud hun har lidt af i 1½ år er helt væk.

 

 

Min svoger lider af voldsom paradentose. Han er blevet behandlet med mundskyllemidlet. Hans tandkødslommer er svundet ind fra 12 til 9 mm og tandlægen kunne se en klar forbedring efter 2½ måneds behandling.

Grunden til at man får paradentose er en fejl i immunforsvaret der gør at man ikke kan bekæmpe de bakterier man har i munden. Dét kan SensiStop reparere.

 

 

SensiStop er et homøopatisk middel, hvis behandlings område er astma, allergi, paradentose og svamp. Behandlingen er lang, mindst 3-4 måneder.

 

Mennesker behandles oralt, ved at man skyller mund i midlet.

Heste behandles rektalt, altså midlet hældes i endetarmen med kateter.

Hunde kan behandles rektalt med kan også behandles med dråber.

 

 

Dråberne kan købes på nettet i diverse helsebutikker, men mundskyllemidlet kan kun købes direkte hos producenten Allergist Lars Rudbeck.

 

Hvis det er store problematikker, så vil jeg anbefale at man kontakter Lars Rudbeck og køber en behandling hos ham, som inkluderer den vejledning man har brug for.

 

Ved brug af dråber skal man være opmærksom på at man 30 min før og 30 min efter behandlingen ikke må børste tænder, ryge, drikke eller spise.

 

Mundskyllemidlet, skal man blot vente 20 minutter, så må man igen spise mm.

 

Man skal afstemme en vaccination, kiropraktik eller zoneterapi så det ikke rammer ind i behandlingen med SensiStop.

 

Man tager SensiStop sammen med andet ordineret medicin. SensiStop skader ikke ordinær behandling og omvendt.

 

 

 

Hjemmesiden til producenten er ikke særlig oplysende, for producenten må ikke reklamere for midlet. Homøopatiske midler er ifølge sundhedsstyrelsen pr. definition uvirksomme.

 

 

Sensistop.dk - Dobbeltblindforsøg og barrierer

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen tusind tak............ :oops:

 

Jeg håber bare, at mange andre kan få gavn af SensiStop, netop fordi det går ind og reparerer fejlen i immunforsvaret, der forårsager allergien eller astmaen.......

 

Desuden er der åbenbart mange lidelser der tager udspring i allergier...... Det vil sige at man kan have en lille "ubetydelig" allergi, som ikke laver problemer for én, men som kan udløse andre sygdomme........

 

F.eks. som med min mands ulidelige træthed efter en blodprop.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står at man ikke må spise/drikke 30 før og efter indtagelse - gælder det også hunde? Det betyder så, at man ikke kan blande det op med maden hvis hunden nu ikke lige synes det smager fantastisk at 'drikke' det?

 

 

Der er rigtigt forstået.

 

Det er kun dråber, så bare det kommer ind i munden.

 

Jeg så i dag min venindes Schæfer få dråberne. De har valgt, at han får dem med en lillebitte sprøjte. Ind i gabet og sprøjt!

 

Det så ikke ud til at genere Samson.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand og datter er i fuld gang med en behandling. Min mand på grund af massiv træthed 2 år efter en blodprop. Der gik ikke mere end 14 dage, så var der mærkbar forbedring at spore. Nu, 2½ måned efter start, suser han rundt på jagt hver weekend. Han har fået energi igen.

 

 

Vores datter er under mistanke for gluten og laktoseallergi. Jeg må indrømme at jeg ikke turde andet end at give hende en behandling med SensiStop - også inden vi kunne få en diagnose. Der kan jo gå lang tid med at få en diagnose.

I denne uge har hun været til priktest hos allergilægen. Der var INGEN allergi, på trods af, at hun hvert år må tage antihistaminer, når hun slår græs.

Den ekstremt tørre hud hun har lidt af i 1½ år er helt væk.

 

 

I dag har vi testet endnu en af allergierne........... Hun har i 4-5 år ikke kunnet tåle hvid chokolade. Det i sig selv er ikke hverken invaliderende eller et socialt problem, men har man én allergi, er man disponeret for flere og andre sygdomme kan udspringe af allergi.

 

Nå, men i dag lavede hun testen.............. Normalt kan hun ikke spise så meget som toppen på en Hvid Magnum, før hun får voldsom hoste og kriller i halsen i flere timer........

 

I dag åd hun ½ plade Rittersport........... UDEN problemer............ :banan:

 

 

Hov, jeg glemte at fortælle at hun skulle spise glutenholdig kost i ugen op til en blodprøve. Det har hun nu gjort i 4 dage UDEN problemer!!!!

 

Hun er begyndt at glæde sig til turen til Firenze med sin gymnasieklasse til marts.............

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm............ det er jo noget homøopatisk, som jeg ikke forstår mig på......

 

Men du kan altid ringe eller maile til Lars Rudbeck.

 

Man skal også testes inden man begynder på en kur. Udfylde et langt skema og teste mundskyllemidlet både på hud og ved at skylle mund en enkelt gang inden man begynder behandlingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm............ det er jo noget homøopatisk, som jeg ikke forstår mig på......

 

Men du kan altid ringe eller maile til Lars Rudbeck.

 

Man skal også testes inden man begynder på en kur. Udfylde et langt skema og teste mundskyllemidlet både på hud og ved at skylle mund en enkelt gang inden man begynder behandlingen.

 

Vil jeg overveje. Bare det at få medicin kan være et problem, så er meget påpasselig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, prøv det............ jeg ved den der Mucor et eller andet er en svamp, men du skal huske at homøopatiske midler er blandet op så mange gange at man skulle tro at det var løgn........ og derfor den lange behandlingstid på 3-4 måneder.

 

Hvis du køber kuren hos Lars, skal du udfylde et større skema, hvor du redegør for dine problemer........ og hvis du er multiallergiker, så vil jeg anbefale at du kontakter og køber gennem Lars Rudbeck.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Tak.

Siger mig ikke vildt meget, men spørger min niece, hun er meget snart bioanalytiker.

 

Gryn, fandt din niece ud af hvad SensiStop indeholder?

 

Jeg hiver lige tråden op en gang......... Det er ved at være højsæson for allergierne........

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Jeg er gået igang med en behandling, så håber da klart at det virker. Har været igang i 8 dage nu, så er lige startet på de 2x10 dråber i 7 dage. Det smager godt nok ikke særlig godt, men hvis det virker, så det klart fedt!!

 

Var ovre hos min mor med katte og hunde i dag, og synes ikke, at jeg mærkede noget. Men nu var døren også åben, men jeg glæder mig klart til at se om det har en effekt. Jeg håber jo meget, så jeg måske engang i fremtiden kan forkæles med en hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst flikflak

Jeg hiver lige denne meget gamle tråd op igen :-D Håber det er ok.

Hvordan er det gået med jer der har prøvet det?

 

Jeg skal til at starte på kuren. Jeg er meget spændt på resultatet.

I øvrigt kommer Rolf nok også på kur så jeg kan få styr på hans begyndene pardentose

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...