Hop til indhold

Interesse for en LP træningsgruppe i det nordsjællandske?


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Vi er jo flere og flere som træner lydighed og gerne vil gøre det godt.

 

Jeg selv elsker at træne med mine hunde, men har brug for et mål, for at holde motivationen oppe hos mig selv (er nemlig rimelig doven anlagt).

 

Derfor kunne jeg godt tænke mig en slags lydighedsperfektionist gruppe og ville høre om der kunne være interesede i at samles en gang om måneden, for at træne sammen, udveksle ideer og erfaringer, støtte hinanden i planlagte mål osv. osv.

 

Der vil selvfølgelig også være "plads" til trick/HTM freaks :blink:

 

Hvad siger I? Kunne det have interesse?

 

Tænkte noget i retning af første søndag i måneden, forskellige lokaliteter i Nordsjælland/KBH området.

Lokalitet kunne på tur i gruppen, således at der en "vært", som sørger for egnede områder.

 

Evt. kunne der være mulighed for invitation af enkelte "udefrastående" - dog vil jeg sige at vi ikke skulle være mere end ca. 10.

 

Måske også værten kunne sørge for kaffe og kage/brød :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes det kunne være rigtig spændende, men nu er jeg jo desværre ikke lydighedsperfektionist og går heller ikke til konkurrencer :cry:

 

Men derfor syntes jeg alligevel at en "seriøs" træningsgruppe lyder rigtig spændende, og som du selv er inde på, så er det altid mere motiverende når man bliver holdt op på sine mål :blink:

 

Men igen, jeg tilhører jo nok ikke lige den målgruppe du søger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Men igen, jeg tilhører jo nok ikke lige den målgruppe du søger?

 

Hvorfor ikke :blink:

 

Man behøver jo ikke gå til konkurrence for at være seriøs i sine træningsmål.

 

Da jeg red trænede jeg også seriøst dressur, velvidende at min nervøsitet gjorde at jeg aldrig ville kunne starte (glemmer at trække vejret, når jeg har været til stævne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ikke :blink:

 

Man behøver jo ikke gå til konkurrence for at være seriøs i sine træningsmål.

 

Da jeg red trænede jeg også seriøst dressur, velvidende at min nervøsitet gjorde at jeg aldrig ville kunne starte (glemmer at trække vejret, når jeg har været til stævne)

 

Jamen så vil jeg gerne være med, jeg kan godt lide at forsøge at gøre øvelsen perfekt, og jeg kan godt lide at træne LP, og måske kan det være at jeg en dag skal til konkurrence. Men lige nu er det bare for at blive teknisk bedre, og have det sjovt med Luna :-D

 

Og jeg har altid ønsket mig at træne sammen med nogle andre, hvor vi kunne hjælpe hinanden og dele ud af vores erfaringer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Ej, det kunne simpelthen være super super:-)

Nu bor vi i Søborg, men har desværre ikke kørekort, men hvis nu jeg kunne få min bedre halvdel til at køre mig, vil jeg hellere end gerne være en del af denne gruppe.

 

Måske man evt. kunne se om der var nogen der kunne køre sammen, selvf. mod betaling:-)

 

Jeg træner LP træning med Caia, og en gang i mellem skal jeg nu også have et skub i måsen, noget andet er også at få erfaring fra andre, det lære man utroligt meget af:o)

 

Caia og jeg er klart frisk på det, hvis jeg har mulighed for at deltage de forskellige steder det nu afholdes...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Super - så er vi oppe på 4

 

Så må vi se om vi kan få et par stykker til med på ideen så den kan blive til noget :blink:

 

NB! Hej hej til Luna og co. (læg lige mærke til rækkefølgen :mrgreen:) hyggeligt at hilse på Jer - selv om du slet ikke ville hilse på mig :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

NB! Hej hej til Luna og co. (læg lige mærke til rækkefølgen :mrgreen:) hyggeligt at hilse på Jer - selv om du slet ikke ville hilse på mig :cry:

 

Jeg hader når hun er sådan, jeg syntes det er så pinligt når hun fuldstændig overser dem der vil hilse på hende :oops:

 

Men til hendes undskyldning skal det lige siges at dit hjem duftede fantastisk af løbske tæver og hanhunde :blink:

 

Det er et dejligt område I har at gå tur i, og også her var Luna helt væk i alle de nye dufte :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Deal :mrgreen:

 

Ellers laver vi bare vores egen gruppe, ja vi gør så!

 

Det var selvfølgelig også en mulighed, men det kræver stadig at du suser til fyn så, for jeg tager altså ikke på gå-ben til det mørke jylland og jeg har ikke kørekort :cry:

 

Men Aussies for ever ville sikkert også være glad hvis vi kommer til sjælland så hun kan få lov at gramse lidt på Chivas -hvis han da ellers vil gramses på :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg vil også bo på Sjælland :megaked:

 

Må man gerne være med en gang i mellem - hvis man nu f.eks. kunne låne firmabilen og køre derover?

 

Niks :fornaermet:

 

Det er en lukket gruppe, vil vil ikke have indvandre med i den

 

 

 

 

... men i er velkommende til at flytte over på den "rigtige" side :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NB! lige for at klarlægge det: jeg er ikke racist

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Men Aussies for ever ville sikkert også være glad hvis vi kommer til sjælland så hun kan få lov at gramse lidt på Chivas -hvis han da ellers vil gramses på :engel::mrgreen:

 

Jaaaa ... det er altid velkommen - og selvfølgelig vil han gramses på, det plejer han jo, men grinbidder smil og det hele :blink:

 

Men selvfølgelig skal I være velkommende - det kunne være drøn hyggeligt, men kors, jeg lover at hvis I køre til Sjælland for det - så giver jeg sgu middag :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa ... det er altid velkommen - og selvfølgelig vil han gramses på, det plejer han jo, men grinbidder smil og det hele :blink:

 

Men selvfølgelig skal I være velkommende - det kunne være drøn hyggeligt, men kors, jeg lover at hvis I køre til Sjælland for det - så giver jeg sgu middag :shock:

 

HF-fælles-middag :banan:

 

:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa ... det er altid velkommen - og selvfølgelig vil han gramses på, det plejer han jo, men grinbidder smil og det hele :blink:

 

Men selvfølgelig skal I være velkommende - det kunne være drøn hyggeligt, men kors, jeg lover at hvis I køre til Sjælland for det - så giver jeg sgu middag :shock:

 

Det er squ i orden :5up: Jeg tager gerne til Sjælland -når ellers finanserne er til det :???: Men jeg må da også indrømme at når jeg/vi tager turen, så forventer vi også lidt mere end bare en hurtig kop kaffe :engel::mrgreen:

 

Vi var da også over og besøge Solvej og Christian i september, bare for "sjov skyld" -og for at de kunne få lov at se Cody mens tid er, så det sker skam at vi tager sådan en tur :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa ... det er altid velkommen - og selvfølgelig vil han gramses på, det plejer han jo, men grinbidder smil og det hele :blink:

 

Men selvfølgelig skal I være velkommende - det kunne være drøn hyggeligt, men kors, jeg lover at hvis I køre til Sjælland for det - så giver jeg sgu middag :shock:

 

Jaa, det er jo nogle få beskåret :fornaermet: Det er bare sjældent at jeg får den ære at se næsen rynket helt op mellem øjnene, møghund :megaked:

 

 

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så er vi 5 - og min mor vil gerne være med også.

 

Er det noget vi skal finde ud af til første søndag i februar, dvs. den 7?

 

Hvor hænde og hvad tid - hvem vil ligge ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi 5 - og min mor vil gerne være med også.

 

Er det noget vi skal finde ud af til første søndag i februar, dvs. den 7?

 

Hvor hænde og hvad tid - hvem vil ligge ud?

 

Jeg kan godt den dag, og jeg medbringer gerne kage :-D

 

Men jeg kan ikke lægge plads til, da jeg jo kke bor i nordsjælland :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg kan godt den dag, og jeg medbringer gerne kage :-D

:mums:

 

Men jeg kan ikke lægge plads til, da jeg jo kke bor i nordsjælland :blink:

 

Det behøves nu heller ikke være hjemme hos en selv - i såfald skal man have en have næsten på størrelse med en halv fodboldsbane.

 

Jeg kan godt ligge ud med et forslag:

 

Søndag kl. 1000 den 7. februar i Hillerød slotspark - p-pladsen ved slotspavilionen.

 

Lokalbanen til Tisvilde og/eller Gilleleje stopper ved trinbrættet slotspavillionen (førtse stop efter Hillerød), som ligger lige bag Q8 tanken.

Man skal gå ca. 400 m. fra trinbrættet og til p-pladsen.

 

Husk massere af godbidder, poser til hunden - og varmt tøj!!!

 

Hundene må være løse i denne del af haven, men afhensyn til træningen henstilles der at hundeleg (så frem det ønkes) henlæggges til haven på den anden side af vejen ned til slottet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også være med :mrsgreen:

 

Jeg har en temmelig stor have vi kunne være i en af gangene.

 

Jaaaaa, hvis du kommer ( Splinten,mor.....), så kan jeg rigtig få gramset på en border collie.

 

Åh, nu håber jeg ikke, du bliver skuffet :megaked: Det er stort set kun Vilya, der sådan lige umiddelbart gider blive gramset på...

 

Kimmi skal have tid til at tø op - hun kommer dog utroligt gerne og lige stempler folk eller prøver at få dem til at kaste noget.

 

Splint stirrer mest bare på mig eller hendes mor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
:mums:

 

 

 

Det behøves nu heller ikke være hjemme hos en selv - i såfald skal man have en have næsten på størrelse med en halv fodboldsbane.

 

Jeg kan godt ligge ud med et forslag:

 

Søndag kl. 1000 den 7. februar i Hillerød slotspark - p-pladsen ved slotspavilionen.

 

Lokalbanen til Tisvilde og/eller Gilleleje stopper ved trinbrættet slotspavillionen (førtse stop efter Hillerød), som ligger lige bag Q8 tanken.

Man skal gå ca. 400 m. fra trinbrættet og til p-pladsen.

 

Husk massere af godbidder, poser til hunden - og varmt tøj!!!

 

Hundene må være løse i denne del af haven, men afhensyn til træningen henstilles der at hundeleg (så frem det ønkes) henlæggges til haven på den anden side af vejen ned til slottet.

 

Ejjjj, jeg skal ud at gå fælles tur med et par af vores hundevenner den dag.

Så vi kan desværre ikke være med den første gang! Æv æv æv æv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...