Hop til indhold

Marco (papillion) søger en ny hundeelskende familie


Gæst mariannaa
 Share

Recommended Posts

En update, nu vi har haft Marco i cirka 10 dage :vuf:

Det går sgu stadig godt :klap: Han er faldet til, det er jeg helt sikker på, han er godt nok en dejlig rolig og omgængelig hund :hjerte: Marco har et meget klart, tydeligt og verbalt hundesprog, og først blev jeg lidt bekymret :oops: Jeg har jo ikke haft andre hunde end Karina, så troede at alle hunde skulle være som hende :engel: Marco siger tydligt fra, med knur, gøen og brummen, og de første par gange blev jeg altså forskrækket og stoppede ham. For synes at det lød meget voldsomt, men efter at have tænkt mig om, læst herinde og kigget på ham, kunne jeg se at det jo slet ikke er så slemt. Han siger fra hvis Karina driller ham f.eks. når han sover (det må hun da heller ikke :fyfy:), hvis hun prøver at tage hans ben/legetøj eller generelt overskrider hans grænser, især hvis han sover. Jeg stopper ham ikke længere, for efter hvad jeg har observeret så siger han fra (højt :shock:) og det respekterer Karina, og misserne, og så er det dét :klap: De flytter sig og Marco behøver ikke gå til yderligheder, det er da perfekt! Det er skønt at se hvordan hunde/dyr interagerer og det har kun været nødvendigt at gribe ind én gang (NOTE TO SELF: De skal ikke have ben i samme rum, uden at jeg holder 100% øje med dem :genert:)

Det går godt med ham, og vi er SÅ glade for ham, og helt ærligt, det er altså ikke et større arbejde med to hunde frem for én, og de har jo så meget fornøjelse af hinanden :hjerte:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...