Hop til indhold

Hundetræf i Kgs.Lyngby/Bagsværd


Gæst kgs.lyngby
 Share

Recommended Posts

Gæst kgs.lyngby

Snart får jeg min nye lille Cocker Spaniel hvalp hjem.

Da det er vigtigt at hun lære at omgåes alle slags hunde vil jeg gerne spørge om der er nogen der kendskab en hunde/hvalpegruppe el.lign. vi kan tilslutte os her i området -eller er interesseret i at etablere en ny.:vuf:

I starten er det jo ikke de lange vandreture vi kan deltage i men mere at "hilse på".

Hilsen Cocker Mocca

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hej!

 

Jeg har fundet din tråd - og selvom jeg kan regne ud at din cocker er over hvalpestadiet vil jeg alligevel høre om du stadig leder efter hundevenner i Lyngby området? :)

 

Vi får nemlig vores lille cockerhvalp om 3 uger og som du skriver kan hun ikke være med til så meget andet end at hilse på den første tid, men det kunne være dejligt at finde nogle hundevenner i området til ture.

Så skriv endelig hvis du stadig er interesseret i hundetræf :) Og hvis du kan henvise til andre hundekredse her i området vil det selvfølgelig også være meget velkomment!

 

Vh. Sofy

Link til indlæg
Del på andre sites

Trådstarter er ikke bruger herinde længere, så der er nok ikke den store sandsynlighed for at vedkommende læser dit indlæg.

 

Det tager lige lidt tid at få en bekendtskabskreds hvis man ikke har haft hund før, men jeg vil anbefale dig at tage en tur i Bernsdorffparken eller Geelskov. Der er ret mange der lufter hunde dèr. Desværre er det ikke alle der er lige gode til at passe på andres hvalpe, så sørg for at hun (formoder jeg) ikke får alt for mange dårlige oplevelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...