Lonny Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 For de fleste af os virker indkaldet glimrende, bortset fra når det er allermest nødvendigt, nemlig når hunden leger med andre hunde eller er begyndt at jagte noget den finder mere interessant end os Denne artikel beskriver hvordan vi kan træne vores hund til at komme selv under disse situationer More on the Reliable Recall: Kathy Sdao - Bright Spot Dog Training Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Skal helt sikkert prøve den metode. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Lyder interessant :hmm:Må prøve at læse den efter skole og arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aka-fo Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Jeg har gjort en del ud af at træne indkald og slip løs igen, både med indkaldsfløjt og "Baldur, kom her". Det sidder helt fint, når der ikke er for mange forstyrelser. En gang var min kone og datter på vej fra den anden side af vejen, og Baldur var i løb på vej over til dem. Men søreme om det ikke lykkedes at at få ham til at vende om og løbe til mig vha indkaldsfløjt. :klap::klap: I kan tro han fik ros og guffer Men konceptet med at få ham til at løbe efter en genstand, og få ham til at vende om, skal helt sikkert bruges i træningen! Tak for tippet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Jeg har gjort en del ud af at træne indkald og slip løs igen, både med indkaldsfløjt og "Baldur, kom her". Det sidder helt fint, når der ikke er for mange forstyrelser. En gang var min kone og datter på vej fra den anden side af vejen, og Baldur var i løb på vej over til dem. Men søreme om det ikke lykkedes at at få ham til at vende om og løbe til mig vha indkaldsfløjt. :klap::klap: I kan tro han fik ros og guffer Men konceptet med at få ham til at løbe efter en genstand, og få ham til at vende om, skal helt sikkert bruges i træningen! Tak for tippet :5up: Det er bare den fedeste følelse når ens hund viser en at det var al træningen værd :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Den metode er da gammel.. Jeg har brugt det i en del år. Men det er en rigtig god artikel:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Den metode er da gammel.. Jeg har brugt det i en del år. Men det er en rigtig god artikel:klap: Hvorfor har du så ikke fortalt os andre om den noget før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hvorfor har du så ikke fortalt os andre om den noget før Det er jeg sikker på jeg har gjort i et af de gamle indlæg, fra lexus var hvalp/unghund....Tror jeg da:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Det er jeg sikker på jeg har gjort i et af de gamle indlæg, fra lexus var hvalp/unghund....Tror jeg da:hmm: Det har så nok været før min tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bellapigen Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Tak Alle forslag til at forbedre træningen er velkommen Da Bella var omkring et år var jeg ude og gå med hende et sted hvor hun kan løbe frit. Lige pludselig springer en kæmpe ræv ud af busken kun et par meter fra Bella. Hun er klar til at sætte i løb, men jeg får hende kaldt til mig. Uh mor var stolt afsin pige :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts