Hop til indhold

God artikel om indkald


Lonny
 Share

Recommended Posts

For de fleste af os virker indkaldet glimrende, bortset fra når det er allermest nødvendigt, nemlig når hunden leger med andre hunde eller er begyndt at jagte noget den finder mere interessant end os :oops:

 

Denne artikel beskriver hvordan vi kan træne vores hund til at komme selv under disse situationer

 

More on the Reliable Recall: Kathy Sdao - Bright Spot Dog Training

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gjort en del ud af at træne indkald og slip løs igen, både med indkaldsfløjt og "Baldur, kom her". Det sidder helt fint, når der ikke er for mange forstyrelser.

 

En gang var min kone og datter på vej fra den anden side af vejen, og Baldur var i løb på vej over til dem. Men søreme om det ikke lykkedes at at få ham til at vende om og løbe til mig vha indkaldsfløjt. :klap::klap:

 

I kan tro han fik ros og guffer :-D

 

Men konceptet med at få ham til at løbe efter en genstand, og få ham til at vende om, skal helt sikkert bruges i træningen!

 

Tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gjort en del ud af at træne indkald og slip løs igen, både med indkaldsfløjt og "Baldur, kom her". Det sidder helt fint, når der ikke er for mange forstyrelser.

 

En gang var min kone og datter på vej fra den anden side af vejen, og Baldur var i løb på vej over til dem. Men søreme om det ikke lykkedes at at få ham til at vende om og løbe til mig vha indkaldsfløjt. :klap::klap:

 

I kan tro han fik ros og guffer :-D

 

Men konceptet med at få ham til at løbe efter en genstand, og få ham til at vende om, skal helt sikkert bruges i træningen!

 

Tak for tippet :5up:

 

Det er bare den fedeste følelse når ens hund viser en at det var al træningen værd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bellapigen

Tak :vuf:

 

Alle forslag til at forbedre træningen er velkommen :-D

 

Da Bella var omkring et år var jeg ude og gå med hende et sted hvor hun kan løbe frit.

Lige pludselig springer en kæmpe ræv ud af busken kun et par meter fra Bella. Hun er klar til at sætte i løb, men jeg får hende kaldt til mig. Uh mor var stolt afsin pige :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...