bernerazuro Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Ja, som overskriften siger - skal jeg skylle grøn kallun, hvis det er uskyllet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Har aldrig skyllet det - men... det kan jo sagtens være forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Hvor har du købt det??? For hvis det er behandlet ordenligt tli at starte med, så behøves du ikke:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Du mener hvis du køber grøn kallun i butikkerne? Så nej, det behøves du ikke. Hvis det er en hel kallun som lige er kommet ud af dyret, så ville jeg gøre det (eller så gør jeg det). Slagteanvisninger (påbyd) i DK siger faktisk at kallun til dyrefoder skal skylles, så alt kallun af dansk oprindelse, slagtet på et dansk slagteri er skyllet og ikke kun rystet fri for indhold, som nogle påstår. Tror mere at det er blevet et slags varemærke "dette kallun er ikke bleget". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Ok, tak for svar! Jeg har købt det i Maxsø Dyrefoder, det kommer fra "Rigtig Hundemad". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts