Hop til indhold

hvalpen er blevet syg:(


stellz
 Share

Recommended Posts

hejsa.

Jeg er ny herinde, men vil da være med på debatten..

har den skønneste labrador/schæfer blandig. Akira som hun hedder. 13 uger.. hun er så blevet syg, har ikke rigtig ville spise i sidste uge, haft tynd mave og virket meget forpustet. var så til dyrelægen med hende idag, hvor jeg fik af vide, hun havde feber, og at hun virker meget sløj, nok pga af mave problemer. vi skal så ha hende på skåne kost, og gi hende penecilin osv. men har hun det ikke bedre imorgen skal vi på dyrehospitalet med hende så de kan tage et billede af hendes mave.

 

Nu er jeg så begyndt at blive lidt nervøs, det er sikkert ingenting, men man er jo som en mor, overfor hende.. Og har ingen ide om hvordan jeg kommer til hospitalet, hvis det nu er tilfældet. hmm..

 

Trængte bare lige til at komme ud med det, kæresten er ikke hjemme, så kan ikke læsse af på ham.

 

tak fordi du læste det.

det er hende på billedet. (8 uger gammel der)

 

2739_P2210243_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nurh, en stakkels lille nuttebasse !

 

Jeg håber alt godt for den lille, selv fik min første hund en slem hjerte lungeorm da hun var på samme alder, vi var ved at miste hende, men hun holdt ud, så herhjemme tror vi på mirakler! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

tja, ved ikke om hun har det bedre.. indtil videre opfører hun sig som igår.. synes det er lidt svært at se, for igår havde hun til tider nok energi, for pludselig at blive sløv, og lige nu leger hun med hendes ben og farer rundt og gør af det.. men må se tiden an..

Link til indlæg
Del på andre sites

så er vi kommet hjem fra dyrehospitalet. de sagde der ikke var noget at se, men at det godt ku tyde på hun havde haft en mild omgang med lungerne. men ingen feber og i bedring, så skal bare fortsætte med penecilin og skånekost. rigtig dejligt at hun ikke fejlede noget alvorligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...