Hop til indhold

Hjælp til avatar!


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Nu har jeg langt om længe taget mig sammen til at få et program, der kan gøre min billeder mindre så jeg kunne få et profilbillede. Men selvom billedet har den rigtige størrelse virker det ikke!

 

Når jeg siger "udfør" inde i "Profil" returnerer den til forum indekset og øverst står der:

 

Warning: copy(./images/avatars/150076192747fa4d96b2851.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/usercp_avatar.php on line 286

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/usercp_avatar.php:286) in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/page_header.php on line 638

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/usercp_avatar.php:286) in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/page_header.php on line 640

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/usercp_avatar.php:286) in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/includes/page_header.php on line 641

 

 

??? :?

 

 

Billedet er 12 kb og måler 100 x 74 pixels.

 

Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det lyder da godt nok mærkeligt - her ser jeg et rødt X...

 

Har aldrig fået sådan en fejlmelding' date=' kun at den var for stor..[/quote']

 

Ja, det er underligt :? Jeg plejer også at få at vide at filen er for stor... Men nu har jeg endelig lært at gøre det lille nok med SeaShore.

 

 

Måske det kan være fordi jeg har en Mac?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Tak for tilbudet :)

Tror lige jeg prøver det samme med et andet billede senere. Og så kan det være Admin kan se hvad der er galt.

Jeg skulle jo gerne kunne skifte billede uden hjælp fra andre. Der må være et eller andet galt. Måske har det noget med hele server-flytningen at gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...