Freudika Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Jeg skal her senere på dagen ned til mekanikeren og hente bilen ... jeg havde overvejet at gå der ud - der er vel ca. 7 km ... Til hverdag går mine hunde ikke meget mere end ca. 1-1½ km af gangen ... på en dag, hvor vi går en ekstra lang tur bliver det måske 3½-4 km ... og det tager lang tid ... Spørgsmålet er nu om mine to små hunde kan holde til, at jeg slæber dem med ud på en deciceret gåtur der er så meget længere end de plejer at få? Altså jeg er overhovedet ikke i tvivl om at Bella godt kan - hun er alligevel altid i bevægelse ... men Tulle som rent faktisk bruger meget af sin tid på at ligge på sofaryggen med ryggen op ad radiatoren ... bør jeg lade hende - eller måske begge to blive hjemme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Umiddebart ville jeg ikke se noget i vejen for det, men der er jo lige vejret at tage med i betragtning :hmm: For hvis de kunne få lov til at gå i deres eget (Tulles) tempo, så ville det jo være fint nok, men bliver du ikke træt af det? Når du er stiv-frossen og dyret pludseligt insisterer på at gå 2 km/t fordi hun er træt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Petrine har overrasket mig, da jeg fik hende og hun ikke var vant til at gå længere ture, hun kunne sagtens gå langt - men ja, kulde og 2 km/t eller endnu værre 'mooooar jeg vil op og bæææres' :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg er klædt på så jeg ikke fryser, bare jeg bevæger mig lidt ... kan faktisk ik så meget andet end at bevæge mig lidt, når jeg er klædt sådan på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg tror jeg gør forsøget ... og hvis de bliver helt utidige - så kan jeg altid hoppe på en bus ... og de skal jo kun gå den ene vej ...vil skal jo netop ned og hente bilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg er klædt på så jeg ikke fryser, bare jeg bevæger mig lidt ... kan faktisk ik så meget andet end at bevæge mig lidt, når jeg er klædt sådan på Jamen så god gåtur fru Michelin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 'mooooar jeg vil op og bæææres' :hmm: Hvorfor er det egentlig kun små hunde der gør det der? Stella kunne sagtens finde på at bede om at komme op og blive båret, både hvis der var for varmt eller når vi var ude og løbe og hun blev træt :hmm: Asta kunne da ikke drømme om at bede om noget som helst, hun går videre indtil vi står stille eller når hjem! No fuss dér... Dét selvom hun er klar over muligheden for at blive løftet, jeg har længe øvet det med hende og også løftet rundt på hende bare fordi... Bla. midt i en rødvinsaften med Splinten, mor og mig... Lad være med at spørge hvorfor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Også god tur herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hvorfor er det egentlig kun små hunde der gør det der? Min søsters ridgeback gør det også - han blev båret til han vejede 25 kg og har passet en beagle der ville bæres (så det blev han selvfølgelig), så se du bare at komme i gang! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Min søsters ridgeback gør det også - han blev båret til han vejede 25 kg og har passet en beagle der ville bæres (så det blev han selvfølgelig), så se du bare at komme i gang! der fik du punkteret min teori Nårm... I og med at min hund vejer cirka 50% af min vægt, så jeg tror sgu jeg fortsætter med at lade hende gå selv Det andet gør så ondt i... well... overalt faktisk :hmm: og så nøjes med at løfte rundt på hende når jeg har fået et glas rødvin eller to i festligt selskab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Nu er vi hjemme igen - og det gik fint nok - de værste udfordringer var alt det salt kommunen og andre folk har kastet om sig og så blæsten, når vi gik f.eks nede ved søen ... og så de sidste 2-300 meter - der ville Tulle ikke mere ... men ellers gik det rigtig godt ... nu har jeg så to hunde der tøffer lidt omkring for at finde det aller bedste sted at dejse omkuld for de næste 2-3 timer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Velkommen hjem. Er glad for det ikke mig, som har været ude og trave. Det stormer og fyger helt vildt her. Så nu må jeg bare sidde her på Hf, til sneen smelter (en gang i april...) /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts