asm Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hejsa. Så har jeg oprettet et nyt album med vores sorte spidser i den hvide sne. Ikke det nemmeste fotomotiv, da de sorte tit bliver 'lodne' i pelsen mod den store, hvide kontrast. Her er lige nogle af de bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hejsa. Så har jeg oprettet et nyt album med vores sorte spidser i den hvide sne. Ikke det nemmeste fotomotiv, da de sorte tit bliver 'lodne' i pelsen mod den store, hvide kontrast. Her er lige nogle af de bedre Skønne billeder Må indrømme at jeg synes det er flot når Coco ( der også er kulsort ) tager den ud over de hvide marker Men har heller ikke så meget foto forstand, synes bare kontrasten er flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Tak, Mette. Ja, det ser skønt ud, når de tonser afsted i den hvide sne. Af og til tror jeg, at de er 'wanna-be-hvide spidser' :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Det ser godt ud Annette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Dejlige billeder af vapperne, Annette:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Kanon billeder :5up: super flotte hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Det er jeg glad for at høre, tak. Især når jeg ved, hvad du kan, René, og dine nye billeder af Luna er også skønne, Jeanette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Flotte billeder og dejlige hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Det er jeg glad for at høre, tak. Især når jeg ved, hvad du kan, René, og dine nye billeder af Luna er også skønne, Jeanette Tusind tak:-D Ja det er dælme ikke let.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Tak, Trei Har holdt en mindre pause med at tage fotos, for jeg synes, det gik den forkerte vej. Men jeg skal i gang igen... så jeg ved, hvad du mener, Jeanette. Det er svært at ramme det helt perfekte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Tak, Trei Har holdt en mindre pause med at tage fotos, for jeg synes, det gik den forkerte vej. Men jeg skal i gang igen... så jeg ved, hvad du mener, Jeanette. Det er svært at ramme det helt perfekte Jeg synes også jeg har været gået sur i det.. For som du siger, så synes jeg også det er gået den forkerte vej.. Lige meget hvad jeg gjorde.. Så bliver man bare så glad, når det så lige lykkes:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hejsa. Så har jeg oprettet et nyt album med vores sorte spidser i den hvide sne. Ikke det nemmeste fotomotiv, da de sorte tit bliver 'lodne' i pelsen mod den store, hvide kontrast. Her er lige nogle af de bedre Enig ! Er svært med helt sorte hunde, men de er gode synes jeg :5up: Specielt "nr 166" - det med sneen på snuden synes jeg er skønt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Det er jeg jo glad for at høre :klap: Ja, ikke nok med at kontrast osv. skal være godt, så skal vi også helst ramme et motiv, som er godt/kært/anderledes Men det er dejligt, når det lykkes :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Ej hvor er de dog bare smukke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts