Hop til indhold

Andre der har prøvet Tholos hundefoder?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft en sæk en 14 dages tid og selvom det er kort tid til at vurdere et foder, så ser det fornuftigt ud indtil videre.

 

De har begge super fine pøller. Dog synes jeg der kommer lidt rigeligt ud af sheila, men jeg tror det er fordi hun virkelig spiser meget lige nu og jeg lige havde vænnet mig til det mindre på hjemmelavet.

(vi har manglet tid til hjemmelavet et par uger, derfor måtte hun få tørkost)

 

Dejligt store stykker, som sheila skal knase og de spises med velbehag også til søg og som godbidder. De kan knækkes ret nemt til mindre hunde.

 

Så tholo skal have en :5up: fra mig og pigerne:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en sæk en 14 dages tid og selvom det er kort tid til at vurdere et foder, så ser det fornuftigt ud indtil videre.

 

De har begge super fine pøller. Dog synes jeg der kommer lidt rigeligt ud af sheila, men jeg tror det er fordi hun virkelig spiser meget lige nu og jeg lige havde vænnet mig til det mindre på hjemmelavet.

(vi har manglet tid til hjemmelavet et par uger, derfor måtte hun få tørkost)

 

Dejligt store stykker, som sheila skal knase og de spises med velbehag også til søg og som godbidder. De kan knækkes ret nemt til mindre hunde.

 

Så tholo skal have en :5up: fra mig og pigerne:5up:

Vi havde den kraftigt med i overvejelser da vi skiftede sidst, synes nemlig det så fint ud, og havde fået prøve poser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...