luckyluna Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Jeg har haft en sæk en 14 dages tid og selvom det er kort tid til at vurdere et foder, så ser det fornuftigt ud indtil videre. De har begge super fine pøller. Dog synes jeg der kommer lidt rigeligt ud af sheila, men jeg tror det er fordi hun virkelig spiser meget lige nu og jeg lige havde vænnet mig til det mindre på hjemmelavet. (vi har manglet tid til hjemmelavet et par uger, derfor måtte hun få tørkost) Dejligt store stykker, som sheila skal knase og de spises med velbehag også til søg og som godbidder. De kan knækkes ret nemt til mindre hunde. Så tholo skal have en :5up: fra mig og pigerne:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 Jeg har haft en sæk en 14 dages tid og selvom det er kort tid til at vurdere et foder, så ser det fornuftigt ud indtil videre. De har begge super fine pøller. Dog synes jeg der kommer lidt rigeligt ud af sheila, men jeg tror det er fordi hun virkelig spiser meget lige nu og jeg lige havde vænnet mig til det mindre på hjemmelavet. (vi har manglet tid til hjemmelavet et par uger, derfor måtte hun få tørkost) Dejligt store stykker, som sheila skal knase og de spises med velbehag også til søg og som godbidder. De kan knækkes ret nemt til mindre hunde. Så tholo skal have en :5up: fra mig og pigerne:5up: Vi havde den kraftigt med i overvejelser da vi skiftede sidst, synes nemlig det så fint ud, og havde fået prøve poser :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Aslan kunne godt lide prøvepposerne, og det hører under noget der skal prøves, HVIS de fodre jeg har øje på, ikke er optimale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts