Belzique Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hej alle, Jeg synes jeg ville søge hjælp herinde, da jeg synes vi er ret godt til at finde nye hjem til hunde der desperat mangler et nyt, eller i hvert fald hjælpe imod at der findes et. Hende her hedder Binti, hun er en 6 år gammel Rhodesian Ridgeback tæve. Hendes forældre er kommet i den situation at de må flytte til København i en lejlighed hvor de kun må have en hund. De har i forvejen også hendes halvbror som er ældre, og har valgt at den yngste må finde et nyt hjem. Det er utroligt vigtigt at hun finder et rigtigt godt hjem, alternativet er at de må lade hende aflive, hvilket jeg ved vil gøre dem frygteligt ondt, det er slemt nok for dem at de må af med hende i første omgang. De har indtil 19 Februar tror jeg det var, til at finde hende et nyt hjem, de har allerede forsøgt at placere hende hos deres datter, men da hun ikke har overskud eller evner til at træne alene hjemme og hvad ellers der må følge med et skift af hjem så gik det desværre ikke. Binti er en super glad og kærlig hund, hun er dog ikke god til at være alene, da hendes forældre begge er efterlønnere og har gået hjemme hos hundene. Hun har også altid haft sin storebror hos sig, hvilket muligvis vil gøre at hun er bedre i et hjem der i forvejen har en anden hund. Et hjem med evt efterlønnere eller lign ville være perfekt, ellers kræver hun i hvert fald alene hjemme træning helt fra bunden af. Jeg har ikke yderligere oplysninger lige nu, men kan få flere hen ad vejen. Hvis nogen kender nogen eller selv synes det kunne være en hund lige for dem så sig endelig til. Kan slet ikke bære tanken om at denne dejlige tøs måske må aflives Her er et billede jeg tog af hende da hun var 1 år gammel i 2005 - har ikke set hende siden men er sikker på hun er mindst lige så smuk og dejlig. Hov, hvor er "upload filer" blevet af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Kan man slet ikke sætte billeder ind i "omplacerings tråden" ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Allo Allo! Nogen der ved hvordan jeg får et billede smidt på denne tråd? Er ingen upload filer af en eller anden grund?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Jeg har lige slettet - men kunne fint lægge billede ved. Under yderligere information, der kan du læggge billder vha upload filer (hvis de ikke er for store eller har forkert format) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Ahh det var underligt, i dag er den her igen...altså funktionen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Hvor ser hun skøn ud! Held og lykke med at finde hende et hjem, håber det bedste for fine Binti! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ahh det var underligt, i dag er den her igen...altså funktionen. hun er bare dejlig håber at hun fåer et nyt hjem:lun::lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Kan opdrætteren ikke være behjælpelig med at finde en egnet familie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hvis i ikke finder ud af noget - så prøv at kontakte www.helpadog.webbyen.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Kan opdrætteren ikke være behjælpelig med at finde en egnet familie? Hun forsøger også i stor stil, og jeg ved at havde hun haft plads i huset til endnu en hund så havde hun taget hende selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Måske kunne man prøve at kontakte ridgeback klubben RRK | Rhodesian Ridgeback klubben i Danmark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Held og lykke med at finde et nyt hjem - Hun ser sørme dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts