Hop til indhold

Hjælp - Binti søger nyt hjem.


Belzique
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

 

Jeg synes jeg ville søge hjælp herinde, da jeg synes vi er ret godt til at finde nye hjem til hunde der desperat mangler et nyt, eller i hvert fald hjælpe imod at der findes et.

 

Hende her hedder Binti, hun er en 6 år gammel Rhodesian Ridgeback tæve. Hendes forældre er kommet i den situation at de må flytte til København i en lejlighed hvor de kun må have en hund. De har i forvejen også hendes halvbror som er ældre, og har valgt at den yngste må finde et nyt hjem.

Det er utroligt vigtigt at hun finder et rigtigt godt hjem, alternativet er at de må lade hende aflive, hvilket jeg ved vil gøre dem frygteligt ondt, det er slemt nok for dem at de må af med hende i første omgang.

De har indtil 19 Februar tror jeg det var, til at finde hende et nyt hjem, de har allerede forsøgt at placere hende hos deres datter, men da hun ikke har overskud eller evner til at træne alene hjemme og hvad ellers der må følge med et skift af hjem så gik det desværre ikke.

 

Binti er en super glad og kærlig hund, hun er dog ikke god til at være alene, da hendes forældre begge er efterlønnere og har gået hjemme hos hundene. Hun har også altid haft sin storebror hos sig, hvilket muligvis vil gøre at hun er bedre i et hjem der i forvejen har en anden hund.

Et hjem med evt efterlønnere eller lign ville være perfekt, ellers kræver hun i hvert fald alene hjemme træning helt fra bunden af.

 

Jeg har ikke yderligere oplysninger lige nu, men kan få flere hen ad vejen.

 

Hvis nogen kender nogen eller selv synes det kunne være en hund lige for dem så sig endelig til. Kan slet ikke bære tanken om at denne dejlige tøs måske må aflives :megaked:

 

Her er et billede jeg tog af hende da hun var 1 år gammel i 2005 - har ikke set hende siden men er sikker på hun er mindst lige så smuk og dejlig.

 

Hov, hvor er "upload filer" blevet af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...