Gæst Ninjamor Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg vil på ingen måde påstå, min hjemmeside er smuk, men der er nye kurser på nu - og flere kommer til Træning/kurser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Det der hold med spændende gå ture... hvis man nu har to hunde på det tidspunkt, kan man så tage dem begge to med? Eller er det lagt an på, at der kun er en enkelt hund pr. person? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Jeg vil på ingen måde påstå, min hjemmeside er smuk, men der er nye kurser på nu - og flere kommer til Træning/kurser Ved du, hvilke typer "flere", der bliver tale om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Ved du, hvilke typer "flere", der bliver tale om? Der bliver noget videregående lydighed, slyngelstue og så håber jeg på et aktiveringshold. Det er det, som lige nu er på tegnebrædtet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Der bliver noget videregående lydighed, slyngelstue og så håber jeg på et aktiveringshold. Det er det, som lige nu er på tegnebrædtet. Aktiveringshold - hvad indebærer det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Aktiveringshold - hvad indebærer det? Aktivering? Problemløsning, næsearbejde, tricks, kropskontrol (balance), legetøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Aktivering? Problemløsning, næsearbejde, tricks, kropskontrol (balance), legetøj Du må da gerne lige gøre opmærksom på det her på siden når/hvis holdet bliver oprettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Du må da gerne lige gøre opmærksom på det her på siden når/hvis holdet bliver oprettet Okayyyyyy....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Du må da gerne lige gøre opmærksom på det her på siden når/hvis holdet bliver oprettet Okayyyyyy....... Ja, det vil jeg også gerne gøres opmærksom på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ja, det vil jeg også gerne gøres opmærksom på. Okay, jeg har lige sat et mandags eftermiddagshold på for videregående hunde, det kan muligvis have din interesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Okay, jeg har lige sat et mandags eftermiddagshold på for videregående hunde, det kan muligvis have din interesse Ja, det lyder som noget for mig - spørgsmålet er bare, om jeg kan nå det. Jeg går normalt først fra arbejde tidligst kl. 15.30, og jeg har jo to hunde på det tidspunkt, hvilket gør det mere besværligt... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ja, det lyder som noget for mig - spørgsmålet er bare, om jeg kan nå det. Jeg går normalt først fra arbejde tidligst kl. 15.30, og jeg har jo to hunde på det tidspunkt, hvilket gør det mere besværligt... :hmm: Ja, ingen sagde det skulle være nemt :blink: Desværre, og til min stoer skuffelse, må jeg ikke have træning i Søndermarken i aftentimerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ja, ingen sagde det skulle være nemt :blink: Desværre, og til min stoer skuffelse, må jeg ikke have træning i Søndermarken i aftentimerne Det er rigtig ærgerligt, for det er svært at nå det til om eftermiddagen, når man arbejder. Det er sgu også urimeligt, at det arbejde skal tage så meget af ens tid. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Det er rigtig ærgerligt, for det er svært at nå det til om eftermiddagen, når man arbejder. Det er sgu også urimeligt, at det arbejde skal tage så meget af ens tid. :blink: Ja, det er det. Der går meget potentiel fritid på at arbejde Jeg har heller ikke den store tiltro til hverdagsholdene, omvendt havde jeg to hold en hverdag formiddag sidste år. Forresten, Randi du nævnte er det hende jeg kender. Hun har whippet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ja, det er det. Der går meget potentiel fritid på at arbejde Jeg har heller ikke den store tiltro til hverdagsholdene, omvendt havde jeg to hold en hverdag formiddag sidste år. Forresten, Randi du nævnte er det hende jeg kender. Hun har whippet? Ja, hun har en whippet og en blandingshund. Hvor kender du hende fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ja, hun har en whippet og en blandingshund. Hvor kender du hende fra? Hmmm.. Den kan du få privat ellers prøv at spørge hende, du må gerne hilse fra mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ja, det lyder som noget for mig - spørgsmålet er bare, om jeg kan nå det. Jeg går normalt først fra arbejde tidligst kl. 15.30, og jeg har jo to hunde på det tidspunkt, hvilket gør det mere besværligt... :hmm: Måske dette kunne passe? Juni/juli søndage Aktivering til husbehov Ved at sørge for at tilbyde din hund aktiviteter, der stimulerer både krop og hjerne i det rette forhold, gør du dit for at forebygge adfærdsproblemer forårsaget af hhv. under- og overstimulering. På dette hold koncentrerer vi os om din hunds daglige aktivering. Indholdet vil være problemløsningsopgaver, kropskontrol/balance, næsearbejde, for sjov øvelser, targeting samt docdancingmomenter. De tricks mv. din eventuelt allerede kan øger vi sværhedsgraden af. Aktiviteterne sker dels stationært dels på gåture i området. På dette hold beskæftiger vi os ikke med indlæring af gå pænt, indkald mv. 7 søndage kl 10 – 11.30 d 6, 13 og 20 juni d. 4, 11, 18 og 25 /7 Der er plads til 6 hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Måske dette kunne passe? Juni/juli søndage Aktivering til husbehov Ved at sørge for at tilbyde din hund aktiviteter, der stimulerer både krop og hjerne i det rette forhold, gør du dit for at forebygge adfærdsproblemer forårsaget af hhv. under- og overstimulering. På dette hold koncentrerer vi os om din hunds daglige aktivering. Indholdet vil være problemløsningsopgaver, kropskontrol/balance, næsearbejde, for sjov øvelser, targeting samt docdancingmomenter. De tricks mv. din eventuelt allerede kan øger vi sværhedsgraden af. Aktiviteterne sker dels stationært dels på gåture i området. På dette hold beskæftiger vi os ikke med indlæring af gå pænt, indkald mv. 7 søndage kl 10 – 11.30 d 6, 13 og 20 juni d. 4, 11, 18 og 25 /7 Der er plads til 6 hunde Jo, det lyder helt sikkert interessant. :5up: Måske melder jeg mit til med min nye hund. Er tilmeldingen åben allerede nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jo, det lyder helt sikkert interessant. :5up: Måske melder jeg mit til med min nye hund. Er tilmeldingen åben allerede nu? Ja, jeg har sat alle holdene på, mangler lige nogle lørdagshold, så man kan sagtens tilmelde sig hvis lysten skulle være der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Måske dette kunne passe? Juni/juli søndage Aktivering til husbehov Ved at sørge for at tilbyde din hund aktiviteter, der stimulerer både krop og hjerne i det rette forhold, gør du dit for at forebygge adfærdsproblemer forårsaget af hhv. under- og overstimulering. På dette hold koncentrerer vi os om din hunds daglige aktivering. Indholdet vil være problemløsningsopgaver, kropskontrol/balance, næsearbejde, for sjov øvelser, targeting samt docdancingmomenter. De tricks mv. din eventuelt allerede kan øger vi sværhedsgraden af. Aktiviteterne sker dels stationært dels på gåture i området. På dette hold beskæftiger vi os ikke med indlæring af gå pænt, indkald mv. 7 søndage kl 10 – 11.30 d 6, 13 og 20 juni d. 4, 11, 18 og 25 /7 Der er plads til 6 hunde Det lyder perfekt, så har jeg meldt mig til vores første hundetræning siden hvalpe/unghundetræning:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Det lyder perfekt, så har jeg meldt mig til vores første hundetræning siden hvalpe/unghundetræning:shock: Ej, var det dig ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ej, var det dig ) Jeps, det er vist Samsons dag i dag - først besøg hos Gudrun og nu tilmeldt hundetræning for første gang i evigheder:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Det lyder perfekt, så har jeg meldt mig til vores første hundetræning siden hvalpe/unghundetræning:shock: Så kan vi gå på hold sammen. :klap: Har du for øvrigt set denne del af holdbeskrivelsen: docdancingmomenter :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Petrine ønsker sig SÅ meget et hverdags-formiddags-hold til sommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Så kan vi gå på hold sammen. :klap: Har du for øvrigt set denne del af holdbeskrivelsen: docdancingmomenter :slem: Nej jeg lukkede øjnene netop da jeg kom til den del:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts