Hop til indhold

Nye træningshold

Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

• Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Ved du, hvilke typer "flere", der bliver tale om? :-)

Der bliver noget videregående lydighed, slyngelstue og så håber jeg på et aktiveringshold.

Det er det, som lige nu er på tegnebrædtet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg har lige sat et mandags eftermiddagshold på for videregående hunde, det kan muligvis have din interesse :-D

Ja, det lyder som noget for mig - spørgsmålet er bare, om jeg kan nå det. Jeg går normalt først fra arbejde tidligst kl. 15.30, og jeg har jo to hunde på det tidspunkt, hvilket gør det mere besværligt... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja, det lyder som noget for mig - spørgsmålet er bare, om jeg kan nå det. Jeg går normalt først fra arbejde tidligst kl. 15.30, og jeg har jo to hunde på det tidspunkt, hvilket gør det mere besværligt... :hmm:

Ja, ingen sagde det skulle være nemt :blink:

Desværre, og til min stoer skuffelse, må jeg ikke have træning i Søndermarken i aftentimerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ingen sagde det skulle være nemt :blink:

Desværre, og til min stoer skuffelse, må jeg ikke have træning i Søndermarken i aftentimerne

Det er rigtig ærgerligt, for det er svært at nå det til om eftermiddagen, når man arbejder. Det er sgu også urimeligt, at det arbejde skal tage så meget af ens tid. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er rigtig ærgerligt, for det er svært at nå det til om eftermiddagen, når man arbejder. Det er sgu også urimeligt, at det arbejde skal tage så meget af ens tid. :blink:

Ja, det er det. Der går meget potentiel fritid på at arbejde :lol:

Jeg har heller ikke den store tiltro til hverdagsholdene, omvendt havde jeg to hold en hverdag formiddag sidste år.

Forresten, Randi du nævnte er det hende jeg kender. Hun har whippet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er det. Der går meget potentiel fritid på at arbejde :lol:

Jeg har heller ikke den store tiltro til hverdagsholdene, omvendt havde jeg to hold en hverdag formiddag sidste år.

Forresten, Randi du nævnte er det hende jeg kender. Hun har whippet?

Ja, hun har en whippet og en blandingshund. Hvor kender du hende fra? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Måske dette kunne passe?

Juni/juli søndage

Aktivering til husbehov

Ved at sørge for at tilbyde din hund aktiviteter, der stimulerer både krop og hjerne i det rette forhold, gør du dit for at forebygge adfærdsproblemer forårsaget af hhv. under- og overstimulering.

På dette hold koncentrerer vi os om din hunds daglige aktivering.

Indholdet vil være problemløsningsopgaver, kropskontrol/balance, næsearbejde, for sjov øvelser, targeting samt docdancingmomenter.

De tricks mv. din eventuelt allerede kan øger vi sværhedsgraden af.

Aktiviteterne sker dels stationært dels på gåture i området.

På dette hold beskæftiger vi os ikke med indlæring af gå pænt, indkald mv.

7 søndage kl 10 – 11.30

d 6, 13 og 20 juni d. 4, 11, 18 og 25 /7

Der er plads til 6 hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske dette kunne passe?

Juni/juli søndage

Aktivering til husbehov

Ved at sørge for at tilbyde din hund aktiviteter, der stimulerer både krop og hjerne i det rette forhold, gør du dit for at forebygge adfærdsproblemer forårsaget af hhv. under- og overstimulering.

Indholdet vil være problemløsningsopgaver, kropskontrol/balance, næsearbejde, for sjov øvelser, targeting samt docdancingmomenter.

7 søndage kl 10 – 11.30

Der er plads til 6 hunde

Jo, det lyder helt sikkert interessant. :5up: Måske melder jeg mit til med min nye hund. :-) Er tilmeldingen åben allerede nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jo, det lyder helt sikkert interessant. :5up: Måske melder jeg mit til med min nye hund. :-) Er tilmeldingen åben allerede nu?

Ja, jeg har sat alle holdene på, mangler lige nogle lørdagshold, så man kan sagtens tilmelde sig hvis lysten skulle være der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske dette kunne passe?

Juni/juli søndage

Aktivering til husbehov

7 søndage kl 10 – 11.30

Der er plads til 6 hunde

Det lyder perfekt, så har jeg meldt mig til vores første hundetræning siden hvalpe/unghundetræning:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites