Hop til indhold

Foder til hund der trænger til lidt på sidebenene.


Jane
 Share

Recommended Posts

Jeg søger et godt råd til et godt foder eller tilskud som kan give Victor lidt mere på sidebenene. Han er blevet lidt for tynd.

Jeg tænker selv på om et godt højenergi foder ville være en god ide.

 

Victor får nu royal canin til voksne goldens. Han får dobbelt ration af hvad vejledningen er på sækken.

 

Jeg tænker også om ekstra proteiner vil være godt.

 

Vi kunne jo også skære ned på aktiviterne og slænge os noget mere i sofaen icon_lol.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg søger et godt råd til et godt foder eller tilskud som kan give Victor lidt mere på sidebenene. Han er blevet lidt for tynd.

Jeg tænker selv på om et godt højenergi foder ville være en god ide.

 

Victor får nu royal canin til voksne goldens. Han får dobbelt ration af hvad vejledningen er på sækken.

 

Jeg tænker også om ekstra proteiner vil være godt.

 

Vi kunne jo også skære ned på aktiviterne og slænge os noget mere i sofaen icon_lol.gif

 

Mio er jo en splejs af en Golden, men jeg synes faktisk han holdt/holder sig godt på Orijen LB Puppy, Orijen Regional Red eller wolfsblut Blue Mountain + ekstra fiskeolie eller lidt fisk om dagen.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle Wolfsblut være godt til at give lidt ekstra på sidebenene:shock: - i så fald har jeg da en sæk jeg gerne vil af med:blink:

Nej det ved jeg ikke tror der er samme fedt i som andre :blink: 16 til 18 % men ville jo være nemt for hende at købe sammen med mig og en anden, og faktsik er der kommet 2 nye varianter med meget nedsat fedt dem kan hun jo så give Oskar drengen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der mere energi i det?

Helt ærligt så ved jeg det ikke, når jeg kigger de der atl kigger jeg fedt,Protein og indholdsfortejenlse og ikke så meget mere, men jeg synes bare det er et godt foder, og der er kommet 2 nye med kun meget lidt fedt i måske til ham Oskar, eneste minus er at der ikke er tilsat glucosamin så det skal man give ved siden af hvis de skal have det, men så er prisen altså helt fin ca 450 for 15 kg er vist mendre end RC

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærligt så ved jeg det ikke, når jeg kigger de der atl kigger jeg fedt,Protein og indholdsfortejenlse og ikke så meget mere, men jeg synes bare det er et godt foder, og der er kommet 2 nye med kun meget lidt fedt i måske til ham Oskar, eneste minus er at der ikke er tilsat glucosamin så det skal man give ved siden af hvis de skal have det, men så er prisen altså helt fin ca 450 for 15 kg er vist mendre end RC

 

Hvor er det du får det til 450 for 15 kg? Jeg gav så vidt jeg husker 650:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det du får det til 450 for 15 kg? Jeg gav så vidt jeg husker 650:shock:

I tyskland på futterfreunde.de der har de 2 poser til 102 el 112 euro, men du skal købe 2 af gangen eller mere for at det kan betale sig med fragt og de priser er sådan et mix tilbud, kan ikke huske hvad en pose koster

Link til indlæg
Del på andre sites

I tyskland på futterfreunde.de der har de 2 poser til 102 el 112 euro, men du skal købe 2 af gangen eller mere for at det kan betale sig med fragt og de priser er sådan et mix tilbud, kan ikke huske hvad en pose koster

De har også 3 el 4 varianter mere end du kan få herhjemme

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg søger et godt råd til et godt foder eller tilskud som kan give Victor lidt mere på sidebenene. Han er blevet lidt for tynd.

Jeg tænker selv på om et godt højenergi foder ville være en god ide.

 

Victor får nu royal canin til voksne goldens. Han får dobbelt ration af hvad vejledningen er på sækken.

 

Jeg tænker også om ekstra proteiner vil være godt.

 

Vi kunne jo også skære ned på aktiviterne og slænge os noget mere i sofaen icon_lol.gif

Kom til at tænke på om det er noget der bare kommer af sig selv for Zacko var godtnok også rad mager da han var ung, vi gjorde ikke noget han kom da bare til at se fin ud da han begyndte at få noget mere muskel og en anden mere voksen form :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til at tænke på om det er noget der bare kommer af sig selv for Zacko var godtnok også rad mager da han var ung, vi gjorde ikke noget han kom da bare til at se fin ud da han begyndte at få noget mere muskel og en anden mere voksen form :blink:

 

Mio er også blevet rigtig fin "robust" efter han er begyndt at få muskler - han er ikke nogen kæmpe, men han er ikke så spinkel mere, og hans drøjde skal jo også gerne passe til hans højde! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til at tænke på om det er noget der bare kommer af sig selv for Zacko var godtnok også rad mager da han var ung, vi gjorde ikke noget han kom da bare til at se fin ud da han begyndte at få noget mere muskel og en anden mere voksen form :blink:

 

Ih hvor den hund dog sviner, når den spiser. :drille:

 

Totalt OT. Men jeg må godt for det er min tråd. :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til at tænke på om det er noget der bare kommer af sig selv for Zacko var godtnok også rad mager da han var ung, vi gjorde ikke noget han kom da bare til at se fin ud da han begyndte at få noget mere muskel og en anden mere voksen form :blink:

 

Mio er også blevet rigtig fin "robust" efter han er begyndt at få muskler - han er ikke nogen kæmpe, men han er ikke så spinkel mere, og hans drøjde skal jo også gerne passe til hans højde! :mrgreen:

 

Han har tabt sig, så det er ikke fordi, at han mangler fylde, jo det gør han også. Han er kun 17 måneder, så det med fylden skal nok komme. Han er blevet lidt for kantet, så han kan godt tåle st lægge sig lidt ud. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Er det noget alle slagtere har?

 

Der må jeg være dig svar skyldig, da vi bruger fra egne får/lam - men jeg kan ikke forestille mig andet, end at du kan få det (gratis) ved ethvert slagteri.

 

Alle alm. slagterforretninger har i hvertfald svinefedt (spæk) og de burde også have oksefedt.

 

De såkaldte Barfforhandlere har også forskelligt slags fedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...